JackW

Deze week een mooi horloge overgenomen van forumlid JackW.

Hij was gelukkig niet vergeten dat ik een horloge van hem erg mooi vond en stuurde me een berichtje om te laten weten dat hij het horloge wilde gaan verkopen.

Dat is echte Forum spirit!

Hidde, nogmaals hartelijk dank!!

Groet,

Marc

Ook hier (weer) een goede ervaring met Hidde! Vlotte transactie en zeer vriendelijke correspondentie.
Zeker een aanrader als je het mij vraagt.

Groet, Matthijs

Een van mijn Vostok Amphibia Desert Shields verkocht aan @JackW prettige en vlotte communicatie en betaling, fijne deal en koper!

Al twee keer het plezier gehad te mogen handelen met Hidde. Erg aardige kerel, met een passie voor vintage horlogerie. Top communicatie, snelle betaling, veel geduld en een zeer aangename relaxte houding.

Top dus!

Hidde is top! 100% good guy.

Ervaring met hem bij meerdere transacties.

Gr. Roel

Horloge overgenomen van Hidde / @JackW. Alles top geregeld bij deze vintage veteraan!

Ook mijn ervaring met Hidde @JackW is uitstekend. Prima communicatie, nette afhandeling.
In zijn advertentie benoemde hij de gebruikssporen op het horloge dat ik van hem overnam.
Die bleken in het echt veel minder erg te zijn dan waar hij voor waarschuwde.
Kortom: mijn ervaring met Hidde is dat je van hem op aan kunt :+1:

Ik sluit me aan bij alles hierboven - zeer tevreden over een deal met @JackW!

Mooie struisvogel verkocht aan @JackW. Dat ging prima en snel, Bedankt en veel plezier ermee op de bijpassende Cartier👍

Horloge verkocht aan @JackW. Duidelijke communicatie en een snelle betaling. Al met al een prettige deal, bedankt Hidde!

Weer een prettige deal met koffie & gebak afgerond met @JackW alias Hidde.

Bedankt weer en tot de volgende keer!

horloge verkocht aan @JackW (Hidde) hij heeft mijn Ebel overgenomen, duidelijke communicatie & prettige afhandeling.
Bedankt en tot een volgende keer!

Horloge gekocht van @JackW. Snelle en prettige communicatie. Snel en correct verzonden. Correct horloge voldoet volledig aan de verwachting.
Kortom een aanrader. Bedankt Hidde.
Vriendelijke groet, Bertjan

1 like

Band gekocht van JackW perfect zoals beschreven en prompte verzending in een uitstekende verpakking.
Top!

Hidde, bedankt voor de vlotte afwikkeling van onze deal! Wellicht tot een volgende keer… Gr Henk

Leuke deal met Hidde. Vlotte communicatie, goed ontvangen en leuk over horloges gesproken. Bedankt en Leuk om je te ontmoeten @JackW :+1: tot de volgende keer!

Prachtige GS overgenomen van Hidde @JackW in een leuke ruildeal. Hij heeft mijn CWC chronograaf nu in bezit. Duidelijke afspraken gemaakt over de horloges en de financiën. Onder het genot van een heerlijk bakje koffie bij een toucan over de horloges en onze ervaringen met de hobby gepraat en de deal gedaan. Zeer vriendelijk forumlid. Van harte aanbevolen om zaken mee te doen! :smile: :+1:

Horloge verkocht aan @JackW. Vlotte communicatie en snelle betaling! Prettige koper.

Bedankt!

Bandje verkocht aan @JackW
Verkoop.zoals het hoort. Snel, duidelijk en netjes berichtje bij ontvangst.

Top!

Een hele creatieve horloge ruil gedaan met JackW en zo in het bezit gekomen van de Pellikaan HFLE 2019.

Zeer plezierige transactie met deze horloge liefhebber!

Aanrader!