Deze week een mooi horloge overgenomen van forumlid JackW.
Hij was gelukkig niet vergeten dat ik een horloge van hem erg mooi vond en stuurde me een berichtje om te laten weten dat hij het horloge wilde gaan verkopen.
Al twee keer het plezier gehad te mogen handelen met Hidde. Erg aardige kerel, met een passie voor vintage horlogerie. Top communicatie, snelle betaling, veel geduld en een zeer aangename relaxte houding.
Ook mijn ervaring met Hidde @JackW is uitstekend. Prima communicatie, nette afhandeling.
In zijn advertentie benoemde hij de gebruikssporen op het horloge dat ik van hem overnam.
Die bleken in het echt veel minder erg te zijn dan waar hij voor waarschuwde.
Kortom: mijn ervaring met Hidde is dat je van hem op aan kunt
Horloge gekocht van @JackW. Snelle en prettige communicatie. Snel en correct verzonden. Correct horloge voldoet volledig aan de verwachting.
Kortom een aanrader. Bedankt Hidde.
Vriendelijke groet, Bertjan
Leuke deal met Hidde. Vlotte communicatie, goed ontvangen en leuk over horloges gesproken. Bedankt en Leuk om je te ontmoeten @JackW tot de volgende keer!
Prachtige GS overgenomen van Hidde @JackW in een leuke ruildeal. Hij heeft mijn CWC chronograaf nu in bezit. Duidelijke afspraken gemaakt over de horloges en de financiën. Onder het genot van een heerlijk bakje koffie bij een toucan over de horloges en onze ervaringen met de hobby gepraat en de deal gedaan. Zeer vriendelijk forumlid. Van harte aanbevolen om zaken mee te doen!