JackW

Prachtige Bell & Ross Military overgenomen van gerespecteerd forumlid Hidde @JackW Ik maak net het pakje open en ben er stil van hoe mooi het horloge is, maar ook in wat voor geweldige staat het horloge verkeert; namelijk Nieuwstaat. Het horloge was door Hidde zeer correct omschreven, maar het is in werkelijkheid nog mooier dan die omschrijving! TOP Hidde.:+1:

Wat valt er meer te zeggen? Het was een transactie zoals het idealiter zou moeten zijn op het HF en bij horlogeliefhebbers onder elkaar. Alles was goed: communicatie, snelle verzending en de zeer goede verpakking. Ik ben er heel erg blij mee! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Dank je wel Hidde, voor deze fijne deal! en graag weer tot een volgend horloge! :blush:

1 like

Voor de tweede keer zaken gedaan met Hidde @JackW :slightly_smiling_face:

Deze keer kocht hij een horloge van mij; een mooi Yema Spationaute III.

Net als de vorige keer was het weer een hele prettige ervaring om met Hidde een deal te doen. Vriendelijk en razendsnel van betalen!:+1:

Heel veel plezier alvast gewenst met de Yema en graag tot een volgende keer! :blush:

Horloge Verkocht aan Hidde, vlot contact, snelle deal, kortom erg soepel verlopen.
Aanrader in mijn ogen.
@JackW bedankt en wie weet tot een volgende keer…

Een mooie Vostok verkocht aan Hidde @JackW .
Snelle en prima communicatie, snelle betaling en netjes een bericht wanneer het horloge ontvangen was!

100 % Top!

Uitstekende ervaring met @JackW vandaag.
Alles perfect zoals omschreven.
Bovenal een zeer gezellige COVID proof overdracht.

Graag nog eens in de toekomst :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @JackW. Zeer tevreden met de afhandeling en snelle verzending. Zeker aan aanrader. Hidde, bedankt voor het mooie horloge :+1:t2:

1 like

Ook hier (wederom) een zeer goede ervaring met Hidde / forumlid @JackW :+1:
Een leuke ruil met twee blije liefhebbers op het eind, wat wil je nog meer!

Tot een volgende keer, Matthijs

1 like

Weer een leuke deal met Hidde!
Horloge gekocht, alles zoals beschreven en snelle afhandeling. Bedankt @JackW👍

1 like

Horloge verkocht aan @JackW , na wat (respectvol) onderhandelen vlot tot een deal gekomen. Snel betaald, fijn contact - bedankt Hidde :beers:!

Op mijn zoektocht naar een Breitling Cap, meteen een reactie van @JackW ontvangen. Omdat het label in de pet aangeeft dat deze niet voor sale zijn, krijg ik hem Gratis! In overleg een donatie aan een goed doel gedaan. Geweldig toch om elkaar op deze manier te helpen. Hidde, erg bedankt! :+1:

2 likes

Mooi man(nen)!! :muscle:t2:

1 like

Zojuist een bliksemsnelle ruil met @JackW naar volle tevredenheid afgerond. Absoluut een aanrader :ok_hand:.

1 like

Gisteren een mooie Sinn overgenomen van @JackW prettig PB contact en een leuke ontmoeting.

Ik zeg helemaal top :+1:

1 like

Zojuist een MM200 opgehaald bij @JackW. Die overigens geen Jack heet, maar dat is nog een alias uit zijn CIA tijd :muscle:t2:
Heb het horloge vooral gekocht om zijn briljante tekst bij de advertentie. Blijkt het uiteindelijk zijn dagelijks werk te zijn, teksten maken. Ja, kunst…

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-seiko-spb079j1-mm200/345203/6?u=horlogeopa

O ja, horloge is veel betere staat dan beschreven en de prijs was een stukje medeleven voor de oudere medemens, :+1: dus: aanbevolen door Topklokkers.

2 likes

Vanmiddag hebben Hidde en ik onder het genot van een smakelijke en gezellige lunch een ruil gedaan: Mijn Chronomaster voor zijn King Seiko. Horloge zag er vlekkeloos uit, de lunch was uitermate plezant en de communicatie, betaling en overhandiging verliepen gewoon erg leuk, relaxt en correct.

Aanrader! En @JackW, mocht je de Mühle, Serica of andere horloges nog eens willen zien, er kan altijd een koffie of hapje gedaan worden! Leuk. :+1:

1 like

Een prettige en vlotte ruildeal met @JackW gerealiseerd. Fijne en duidelijke communicatie van begin tot eind. Horloge in nieuwstaat. Dikke prima Hidde :+1:t2:

1 like

Afgelopen weekend kennis gemaakt met JackW. Had eigenlijk al weken daarvoor moeten gebeuren maar doordat het dak van mijn huis werd geblazen (de dag voor de initiële afspraak) had ik even wat anders aan mijn hoofd. “Geen haast”, aldus Hidde, die overigens dezelfde pols-maat heeft als mij.

Al met al, fijne communicatie, relaxed en netjes. Niets aan te merken, dank je wel :+1:

Vlotte en prettige aankoop van een band door @JackW

Aanrader.

1 like

Vandaag een leuke deal rond gemaakt met Hidde @JackW en met een Starbucks in de hand leuk zitten praten over horloges, vakantie en boeren protesten :sweat_smile:

Tot de volgende keer!

1 like

Horloge verkocht aan @JackW . Makkelijke en prettige communicatie :+1:t2:. Niets op aan te merken.

1 like