Prachtige Bell & Ross Military overgenomen van gerespecteerd forumlid Hidde @JackW Ik maak net het pakje open en ben er stil van hoe mooi het horloge is, maar ook in wat voor geweldige staat het horloge verkeert; namelijk Nieuwstaat. Het horloge was door Hidde zeer correct omschreven, maar het is in werkelijkheid nog mooier dan die omschrijving! TOP Hidde.
Wat valt er meer te zeggen? Het was een transactie zoals het idealiter zou moeten zijn op het HF en bij horlogeliefhebbers onder elkaar. Alles was goed: communicatie, snelle verzending en de zeer goede verpakking. Ik ben er heel erg blij mee!
Dank je wel Hidde, voor deze fijne deal! en graag weer tot een volgend horloge!
Horloge Verkocht aan Hidde, vlot contact, snelle deal, kortom erg soepel verlopen.
Aanrader in mijn ogen. @JackW bedankt en wie weet tot een volgende keer…
Op mijn zoektocht naar een Breitling Cap, meteen een reactie van @JackW ontvangen. Omdat het label in de pet aangeeft dat deze niet voor sale zijn, krijg ik hem Gratis! In overleg een donatie aan een goed doel gedaan. Geweldig toch om elkaar op deze manier te helpen. Hidde, erg bedankt!
Zojuist een MM200 opgehaald bij @JackW. Die overigens geen Jack heet, maar dat is nog een alias uit zijn CIA tijd
Heb het horloge vooral gekocht om zijn briljante tekst bij de advertentie. Blijkt het uiteindelijk zijn dagelijks werk te zijn, teksten maken. Ja, kunst…
Vanmiddag hebben Hidde en ik onder het genot van een smakelijke en gezellige lunch een ruil gedaan: Mijn Chronomaster voor zijn King Seiko. Horloge zag er vlekkeloos uit, de lunch was uitermate plezant en de communicatie, betaling en overhandiging verliepen gewoon erg leuk, relaxt en correct.
Aanrader! En @JackW, mocht je de Mühle, Serica of andere horloges nog eens willen zien, er kan altijd een koffie of hapje gedaan worden! Leuk.
Afgelopen weekend kennis gemaakt met JackW. Had eigenlijk al weken daarvoor moeten gebeuren maar doordat het dak van mijn huis werd geblazen (de dag voor de initiële afspraak) had ik even wat anders aan mijn hoofd. “Geen haast”, aldus Hidde, die overigens dezelfde pols-maat heeft als mij.
Al met al, fijne communicatie, relaxed en netjes. Niets aan te merken, dank je wel