JackW

1 van mijn top 3 must have horloges kunnen overnemen van JackW!

Hartelijk dank voor de fijne deal man. Happy camper hierzo!

2 likes

Prima deal gesloten met @JackW, perfecte verzending, alles naar wens!

Vandaag een erg mooi horloge overgenomen van @JackW aka Hidde, voor de afspraak zijn we elkaar tegemoet gereden :+1: Horloge zoals omschreven in nieuwstaat erg blij mee. Uiteraard nog gezellig gesproken over onze hobby. Zeker een aanrader en echte horloge liefhebber die netjes zijn afspraken na komt :grinning:

2 likes

Een Ebel Discovery Diver overgenomen van Hidde, super verlopen. Hele aardige gozer, snel verzonden en een goede prijs.

Daarnaast horloge overcompleet geleverd incl. alle toebehoren en originele factuur.

Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

2 likes

Hidde heeft een vintage glycine compressor van me over genomen. Deal is heel erg vlot verlopen. Bedankt Hidde! :v:

1 like

Horloge verkocht aan Hidde! Vlotte deal, leuk contact. Dus zeker een aanrader!

1 like

Horloge gekocht van Hidde @JackW. Gisteren contact gezocht en snel tot een deal gekomen. Vandaag horloge opgehaald en lekker gebabbeld over de hobby. Horloge zoals omschreven dus wat mij betreft :star: :star: :star::star::star:

1 like

Horloge verkocht aan @JackW. Was een prettige snelle deal zonder problemen. Bedankt Hidde!

1 like

Horloge verkocht aan @JackW. Zeer fijne communicatie en alles vlot verlopen. Leuk handelen zo! :blush:

1 like

Een leuke ruil gemaakt met @JackW
Zeer betrouwbare en aangename persoon, kan dit alleen maar aanraden!

1 like

Voor de 2de keer zaken gedaan met onze beste Hidde! Dit keer een horloge dat reeds meer dan een jaar uit verkoop was, maar gelukzak als ik bleek te zijn, was het nog in zijn bezit. En zo zijn we tot een fijne deal gekomen. Hidde blij en ik blij!

Als je zo’n geweldige horloges blijft aanbieden kerel, dan zal het wellicht niet de laatste keer zijn :wink:

Het wordt saai :joy: leuke koop kunnen sluiten met Hidde. Alles prima verlopen en @JackW is een aanrader mocht dat nog niet duidelijk zijn :ok_hand:

1 like

Leuke deal gedaan met @jackw. Vriendelijke vent en een echte liefhebber.

Bedankt Hidde!

1 like

:point_up_2:

Precies dit! Leuke en snelle deal op een mooie Nomos met Hidde gemaakt. Flexibel en aardig.
Aanrader!

Ik heb een horloge overgenomen van @JackW .

Van harte aangeraden! Horloge exact zoals beschreven , goed verpakt en snel verzonden.

1 like

Hidde heeft mij blij gemaakt met een vlot en netjes. verzonden Omega. Prima geregeld weer @JackW :+1:

1 like

Vorige week een horloge overgenomen van Hidde. Fijne communicatie en snelle verzending! :+1: Bedankt!

@JackW : wederom, bedankt Hidde. Veel plezier met de Oris, de Movado is top!

Vandaag @JackW ontmoet voor een ruil. Was toevallig dat ik kn de buurt was deze week dus het kwam zeer goed uit.
Leuke babbel gehad, top ervaring! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!

1 like

Sinn bandje overgenomen van @JackW
Vlotte communicatie en snelle verzending!:ok_hand:
Bedankt!

1 like