Ja inderdaad, maar dan wel kermis attracties.
Niet in die ik liet zien. Je geeft zelf nota bene toe dat je lef moet hebben om zoiets te verkopen, wat bijna exact het punt van dat artikel is.
Ik ben niet bekend met hun hele geschiedenis, ik ken er maar een paar. Dus ik focus me daarom op dit ene gedrocht.
Ik beweer niet als feit dat ze dat doen, ik heb een sterk vermoeden dat zoiets meespeelt bij dat monopolie horloge (geen minachtende naam, zo heet ie echt!). Of het hun naam schaad? Ik vind de meeste dingen die ik van ze heb gezien foeilelijk, dus in mijn geval niet.
En ik heb echt niets tegen technische hoogstandjes, maar doe mij dan maar een MB&F.
Tja Fast’n Furious zegt genoeg…
Horloge ziet er al even belachelijk uit.
Voor mij dus een Neecob & zo
Alle mineraal/metaal op aarde is linksom of rechtsom van een meteoriet afkomstig. De vraag is alleen of de moderne mens bij de inslag aanwezig was.
Het mooie aan dat verhaal is dat je dus al een horloge met een stukje meteoriet om je pols hebt.
Daar heb je dan weer groot gelijk, ik denk vast dat de mensen van Jacob & Co pogen iets kunstigs / moois te maken. Opzettelijke lelijkheid, daar geloof ik niet in. Ze maken geen FIAT Multivla.
Een autocorrect die ik gemist had. Zo helaas dit. Facepalm. Excuses.
Ach, de boodschap kan je dan toch wel waarderen?
But over and above that, Duchamp did not select just any ready-made object to display. In selecting the urinal, his message was clear: Art is something you piss on.[47]
Oh jazeker wel. Maar ik hang 'm niet in m’n woonkamer.
In het kleinste kamertje staat het vast top. Kun je de achterliggende boodschap waarmaken. dat moet een lekker gevoel geven.