Jacob Zech?

:heart_eyes: Doe je nog aan donaties voor een avatar? :grin:

1 like

Waar zie je prijzen dan?

1 like

Ja hoor! Zeker. Maar dacht eens aan een andere doel. Iets zoals een voedselbank.

Ps. Dit is een hergebruikte tekening.
Mocht je een keer avatar willen dan hoor ik je wel.
Maar ik stuur geen originele mee op in ruil voor donaties aan goede doelen. Dat kan ik helaas niet meer doen vanwege betalende klanten. :+1:

1 like

Ik heb er ééntje klaarstaan. Ik wou altijd al een “laat je lul zien” - topic.

4 likes

Hahahaha… maar dat topic kwam zeker nooit :joy:

1 like

Ik moet gewoon een plakmerk opstarten, dan is alles mogelijk.

3 likes

Dit staat op de website van ze
“ The design starts with a plain hand-drawn drawing.”
Verder is het een bijzonder slecht geschreven verhaal op de site, maar met bovenstaande zin hebben ze toch gelijk :joy:

2 likes

Voor je het weet rijd je in een Lamborghini als ik de drop-shipping ‘ondernemer’ YouTube advertenties mag geloven.

2 likes

Lees ook dat het leer nog leeft. Spannende horloges hoor! :sunglasses:

1 like

Dat is best spannend. Straks bijt het ‘alligator style’ dier je nog.

Helaas kan je het bandje beter niet dagelijks dragen, want
“ Protect leather straps from water, perspiration, damp, grease, perfume, cosmetics or chemicals, and avoid excessive exposure to the sun. If the leather is splashed, absorb the liquid immediately with a cloth.”

“Thanks to the 42 mm size, the watch is suitable for every wrist and is very comfortable to wear.”
En dat met een fluted bezel, knap. Ik ken wel wat polsen waar deze iet wat aanwezig zal zijn.

Overigens kunnen we dit draadje beter off topic zetten. Straks wordt Jur wakker.

Hier bv:
Bekijk Jacob Zech Original® - Munich Z2.1530.002 op: https://www.bol.com/nl/p/jacob-zech-original-munich-z2-1530-002/9300000007072849?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

1 like

Afblijven met je fikken, dit gaat over horloges :facepunch:t2:

Nou, tot vanmorgen eigenlijk nooit gezien, maar

Lelijk
Oninteressant
13 in een dozijn
Saai
Lui

1 like

Ah, in tegenstelling tot invicta probeert de “uitvinder” van dit merk ze ook nog voor de adviesprijs in mensen hun strot te rammen.

3 minuten Googlen levert wel geinig resultaat op:
Jacob Zech is net zoals Alpha Sierra een product van Brandfactory 12. Brandfactory 12 “builds brands” van horloges tot broebelbaden.
Ze hebben het kernrecept van @Stefanmol dus al vaker gevolgd :slightly_smiling_face:.

Partners van Brandfactory 12: Bol, Groupon, Vakantieveilingen, Marktplaats aanbiedingen, koopjedeal etc.

1 like

afbeelding

Het verplaatsen naar off topic was een suggestie.
Ik gok dat er een smiley mist in je berichtje.

2 likes

Poeh, wat een rommel.

1 like

Dit noemen ze nou een “filter bubble” :grin:

Ook wel “sucker list” genoemd

Zou kunnen, nog niet in de handen gehad. Maar gelijksoortige rommel wordt hier in grote hoeveelheden dagelijks in t blauw verhandeld :grimacing:

1 like

I know, maar dan gaat het over bezit van mede forumleden en dan vind ik het wat minder aardig om zo uitgesproken te zijn, dus hou ik netjes mijn mening voor me.

1 like

Plaklul