Lijkt me gewoon van hetzelfde straatje als Duxot en Alpha Sierra. Dat gezegd hebbende heb ik ook een Duxot in huis, die best mooi is. Het horloge heeft toen exact gedaan wat het bedrijf wil: de niet kenner strikken.
De adviesprijzen zijn natuurlijk te absurd en intussen zou ik ook gewoon richting Seiko gaan als ik 100 euro te veel heb.
Struikel ook net over het merk Jacob Zech. Eh , als je interesse hebt dan adviseer ik je betaal er niet meer voor dan 50 tot 70 euro meer (via Vakantie Veiling shit) want deze goedkope China watch niet waard. Sorry voor diegene die er meer voor betaald hebben.
Alleen al het filmpje op hun eigen site is te slecht om niet het volgende er over te zeggen ABSOLUTE BULL CRAP!. Dit is een slecht geproduceerde advertentie.
Allereerst is de meneer Jacob Zech in dit filmpje met amateur gereedschap bezig. Hij gebruikt zijn loupe verkeerd om TERWIJL HIJ ZIJN NEP BRIL NOG OP HEEFT. Verder gebruikt hij een Chinese slechte gemaakte spring bar gereedschap om zijn horloge te maken. Verder het horloge ligt gewoon op tafel en niet in een uurwerkhouder. Echt alles is fake in dit filmpje. Oh ja, hij is bezig om zijn eigen logo met houtskool te te tekenen. .
De gehele site is een tourist trap.als je een Seiko uurwerk horloge wilt kopen koop dan een mooie echte Seiko.Als je een hommage klok wilt kopen koop dan een mooie hommage van Invicta, Steinhart of zo. Niet deze kitsch.
Ik had zo’n Jacob Zech ergens gezien online. Ik vond dat er een paar mooie modellen tussen zaten. Prijsverschillen inderdaad erg groot. Even hier gecheckt en kwam deze topic tegen met tot mijn verbazing enkele mensen die zonder het merk ook gezien te hebben of in handen gehad te hebben het helemaal afkraakten. Mijn interesse was gewekt. Ik heb er een gekocht via Bol 73% korting op € 699. Ik dacht die moet ik in het echt zien na al die bla bal hier in het topic. Is het waardeloos meteen op eerste gezicht dan gaat ie meteen retour. Nu, het “un-boxen” was spannend, en ik was verbaasd, want er kwam een mooi degelijk horloge uit de box, wat ook nog eens goed overeenkwam met de mooie foto’s. Begrijp mij goed, ik weet waar ik naar kijk, ik heb horloges (gehad) tussen 100 en 8.000 euro en ken verschillen van looks en gevoel en kwaliteit. Dit horloge kan prima mee in de categorie 400-800 euro. Mooi afgewerkt, goed van gewicht, fijne band zonder scherpe randen. Dus waar opmerken als Kattenvoer bleken etc vandaan komen??? Tja, ik de de Munich met titanium in de band verwerkt.
Vandaar leuk voor een testje. Pakt dus goed uit en bewijst het tegendeel van sommige betweters op dit forum. Jammer dat ze er tussen zitten, mensen die roepen zonder het echt te weten.