Begrijp me goed, afwerking is erg goed. Ik dacht vooral aan de uurwerken. Die zijn keurig afgewerkt, maar JLC is niet het merk dat gaat voor absurde levels van handafwerking aan de uurwerken.
Ik zou wel kunnen leven met het afwerkingsniveau van een model als de Master Grande Tradition Gyrotourbillon Westminster PerpĂ©tuel daar heeft iemand heel erg zân best voor gedaan en ik meen dat ze er circa een jaar voor nodig hebben om dit te maken. Zoân gyrotourbillon is echt te fascinerend! Jammer genoeg ook met een fascinerend prijskaartje
Wow, gaat het forum akkoord met deze zin???
Te dik/dun moet het niet worden als volgt;
Te vol of te weinig geraakt.
Roald Dahl is Kopstuk van o.a. woorden als âdikâ en âlelijkâ worden uit zijn kinderboeken geschrapt omdat ze beledigend zouden zijn.
Moeten wij op dit forum niet conform de rest meedoen?
dixi
Wilde bijna âplatâ zeggen maar dat kan echt niet meer!
2,45 millimeter volslank. Dat wordt 'm.
Deze mooie horloges kan jij nu ook zelf een service beurtje geven, je hebt immers de clinic gevolgd.
Ik laat het toch maar even aan een ander over. Die clinic was top, maar maakte vooral duidelijk voor mij dat een horloge servicen of repareren werk is voor vakmensen.
Ik doe dat al meer dan 20 jaar, maar vind nu niet direct dat ik een vakman ben.
Meer een liefhebber die het leuk vind om te sleutelen aan vintage JLC horloges
Das op zich wat anders he?
Wat een klappers en nogal grappig dat de âultra thinâ a best âplus sizedâ is vergeleken met de onderste.
Grappig hĂš! Het kan altijd dunner.
Ik heb overigens alleen de onderste nog. Maar het waren allemaal prachthorloges. Geweldig merk!