Waanzinnig mooi stuk medium of large?
Ik zoek een gaaf sportief horloge wat op rubber kan.
Een Deep sea memovox of Deep Sea chrono op tropic zie ik wel zitten!
Prachtige rapportage!
Waanzinnig mooi!!
Dit topic al eens gelezen?
Ze dragen wel groot he…
Geweldig!!
Klopt, maar alles wat sportiever is draagt te groot voor mij…
Maar de Datejusts en midsize duikers zijn het gewoon niet.
Dweller. Klaar.
Maar wel een vintage model
De 1665 of de 16600.
@Brick riep zag ik. Lucas ik heb ze beide. Die chrono is te groot voor jou. Die tribute memo kan passen. Is en draagt een stuk kleiner. Gaaf ding maar lastig te vinden. Als je die ergens tussen de 9-10 fullset vindt kun je het doen. Voordeel is dat deze in een mooie groene doos komen, veel chiquer dan de normale klapdozen van JLC.
Wow
Dank! Ik ben er ook erg blij mee, het is de large!
Mooie maat! De reguliere, dus niet de duoface, staat ook hoog op mijn lijst. De bruine strap is ook top van kleur, net wat meer casual
Geniet ervan!
Ja ik heb hier specifiek voor gekozen omdat ik ook bang was dat hij wat te netjes was. Ik heb hem nu drie dagen om en hij is juist heel erg stijlvol en met deze band ook best sportief, (het is een ‘polo’ horloge dus mag ook een sportieve/klassieke look hebben) Ik ben dolblij.
Naast alle duikers is dit echt een hele fijne aanvulling en voor nog een redelijk schappelijke prijs (ver onder list in ieder geval)
Net de DJ gepost in de “wat dragen we vandaag” maar toen kreeg ik me toch zin in JLC…
Fijne zaterdag JLC vrienden en vriendinnen.
De large maat maakt hem ook wat sportiever. Hier zou’t ook zijn voor met jeans en een polo of hemd te dragen, kan perfect imho