Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Te weinig plaatjes hier!

31 likes

Het kan moeilijk mooier worden dan dit!

1 like

Eens!

25 likes

Of gewoon bewegende Beelden!

7 likes

Hi,

Na alleen lezen mijn eerste bericht in het forum. Ik heb een JLC master moon 140.8.98.s die nodig service nodig heeft. Hij loopt ongeveer 5 min per etmaal achter.
Heeft er iemand goede ervaring met een gecertificeerde JLC horlogemaker in Nederland waarbij ik hiervoor terecht kan? Of is het toch echt raadzaam om hem te laten opsturen naar Zwitserland?

Oh ja, hier nog een plaatje:

16 likes

Welkom Frans!

Voor dit soort horloges zou ik zelf JLC kiezen. Hun serviceprijzen staat op hun website. Dus dan weet je waar je aan toe bent.

En anders hier even kijken:

2 likes

Deze is te mooi om door zomaar iemand te laten servicen, stuur het naar Zwitserland joh

2 likes

Dank je!

Misschien wel zo verstandig. Het verbaast me alleen dat zoiets niet in NL kan.

1 like

Misschien kan André @Horloge24 je helpen?

1 like

Heb Frans een PB gestuurd, dit model is geen probleem omdat die in mijn certificering van JLC valt.

8 likes

Avondwissel naar mijn Reverso.

21 likes

Gaaf zeg!

1 like

Dank!
Het blijft echt een heel gaaf horloge. De enige niet-gelimiteerde platina Reverso.

1 like

Zo’n extreem dunne JLC vind ik toch ook gewoon erg fraai. In een gekke bui zelfs deze:

Wat een gaaf ding zeg.

11 likes

Ik heb een nieuw objectief voor mijn camera gekocht en wat is dan het eerste wat je op de foto zet?? Juist een horloge :smiley:

Hier de foto. En dat is leuk… maar het originele bestand is leuker :smiley: :smiley: Onder de foto staat dus het origineel (140MB) en daar kan je de structuur van de wijzerplaat mooi zien.

Link naar het origineel

In de toekomst ga ik eerst maar eens een goede cursus volgen, en dan volgen de Pateks, Rolexen, JLC’s en de Cartier !

9 likes

Leuk bezig met scherp-diepte Pim! Ik ben benieuwd hoe je met het fotograferen verder gaat ontwikkelen.

1 like

Ik heb een foto cursus bedongen bij aanschaf van het objectief, dus je gaat het zien !!

1 like

Gisteren spookte opeens de gedachte door
mijn hoofd om de Ultra thin moon te laten gaan. Ik heb het horloge nu al weken niet gedragen en de concurrentie in de box is simpelweg erg hoog.

21 likes

:scream:
Toch wel een stap hoor. Een van de mooiste horloges, zeker in die prijsklasse.

1 like

Ik weet het Tom…
Hij is gelukkig ook nog niet de deur uit. Ik denk dat het warme weer ervoor zorgt dat ik hem niet draag. Hopen dat de koele dagen me weer bij zinnen brengen.