Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Mwah ik vind het wel kunnen, maar denk dat het ook met de fotos heeft te maken. Laat er maar eens echt dag(zon)licht op vallen.

1 like

Ja is 20mm, zal daar ook eens kijken :+1:

1 like

Is ook erg mooi. Sowieso een prachtig horloge!

1 like

dit is zo vet he!!!

1 like

Hier een aantal onderdelen van de JLC gyrotourbillon als deel product. Dit wordt in eigen beheer gefabriceerd en toen ik er voor een training was mochten we ook bij de complicaties kijken en heb deze foto met hun toestemming mogen maken. De delen zitten nog in een plastic doosje, daarom niet geheel scherp maar alsnog indrukwekkend.

3 likes

En ik zit maar naar de zijkant te scrollen voor de andere foto…

Ohnee dit is een screenshot, niet Insta. :joy:

1 like

Heel mooi gemaakt, maar wat een prijs voor een horloge :see_no_evil: :weary: :grimacing:

Nu wel 19% korting. Sla je slag :joy:

1 like

Moet je kijken wat je bespaart, daar koop je een appartement van…

Dus een Fantastisch aanbod zeg ik!

1 like

:see_no_evil:

1 like

Toch, als ik dat geld zou kunnen wegwissen op een horloge (ergo; dan heb je al een huis en vakantiehuis in meervoud van dat bedrag enzo lijkt me), zou ik dat bij dit horloge misschien nog wel doen ook.

Prachtig horloge en je bent maar 1/18 die er een heeft.

2 likes

WAT??? Lopen er dan nog 17 anderen met hetzelfde horloge???

Ik haak af…

Waarschijnlijk 19. Want de getoonde versie is een XX :rofl:

Dat is degene voor in het museum…

1 like

Ik ben niet zo van de toubillons, maar bij JLC maken ze dan weer een heel dunne.

Klasse!

21 likes

Let ook op de datumwijzer, deze loopt tot 4.30 uur (15e dag ) en schiet dan linksom terug op 7.30 uur ( 16e dag ) heet retrograde datum zodat de tourbillon vrij zichtbaar is en het horloge vlakker. De tourbillon steekt namelijk iets boven de wijzerplaat uit.

9 likes

Gaaf ding. Nu nog een beetje meer durf aan de onderkant van het segment en JLC doet weer mee.

Prachtig!

1 like

Zelfde principe als bij de nieuwe Master Control Calendar dus. Leuk die details, dat maakt het nog net weer wat meer af.

Mooi stuk @tompj ! Als de Euromillions pot in mijn bus valt vanavond dan koop ik er eentje :wink:

1 like

Mooi.

36 likes

Héél mooi.