Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

34 likes

Heel cool! :sunglasses:

1 like

Is dit een memovox? Tevreden over het geluid van het alarm?

1 like

Ja heel mooi!
Alleen die standaard bandjes die ze er nu overal op zetten vind ik, zowel kwa kleur als structuur, niets.

1 like

Jazeker, echt bizar hoe hard het gaat. Zit een koperen membraan in voor hogere resonantie, zodat je als je gaat duiken het alarm ook onder water hoort en voelt. Nu nog even testen in t eggie.

1 like

Ik ga binnenkort de nieuwe polaris mariner memovox eens aanpassen. Op foto ziet het er alvast gelikt uit

2 likes

:sunglasses::beers::beers:

1 like

Die 250pcs limited Memovox Timer is ook serieus mooi !

29 likes

En of!

Dit is het oudere model, die nieuwere hebben andere lugs en band die aansluit op de kast en dial lay out, nog steeds smullen hoor! Heel veel plezier in het traject, ben benieuwd wat je er van vindt.

1 like

Ik ga eerste de datum-versie passen want de memovox is enkel op bestelling te krijgen. Maar aangezien ze beide even groot zijn (alleen is de memovox wat dikker) maakt het niet zoveel uit. Als de datum me bevalt zal het de memovox worden. Alhoewel de PAM1661/PAM1663 ook wel een kanshebber is…

1 like

Poh. Was toch even nieuwsgierig naar de nieuwe polaris lijn.

Nou ik ben overtuigd. De Memovox of date zijn absoluut de mooiste. De no date is een compleet ander horloge en IMHO niet Jaeger waardig (als zijnde kast, plaat en knoppen)

Maar soit. Deze dus echt wel.

.

20 likes

Heb je de nieuwe met blauwe wijzerplaat al gezien? Bijna overal enkel op bestelling te bekijken… bij schaap & Citroen vragen ze zelfs eerst een voorschot…

1 like

Ligt. Bij Martens.

Ben er niet van overtuigd. Was net binnen.
Maar ben geen fan van blauw.

Een voorschot om het horloge te mogen bekijken? :slight_smile:

Heb je een foto? De blauwe was er toch al? Als limited? Of is er nu weer een nieuwe?

Edit: of bedoel je de recente mariner?

Wat was voor jou het grote verschil?
Ik heb de nodate in mijn handen gehad, maar ik miste iets. Het deed me niet genoeg zegmaar. De date versie heb ik niet gezien dus vandaar mijn vraag.

6 likes

Precies. De no date doet niet veel.

Dial is minder mooi, knoppen zijn kleiner, hij is wel heel erg dun voor zo een sportief horloge.
Hij is kleiner.
En dan als laatste. Hij heeft niet een mooie kleur indexen.

Die faux patina van de date is veel mooier.

En de rest ook. Het glas van de date ligt ook hoger. Is zeg maar gewoon een echte polaris.

De no date is het gewoon net niet. Alhoewel… laat ‘net’ maar weg.

1 like

Dat is het. Die moet je zien. Naast elkaar.

Je ziet het verschil al tussen jouw en mijn fotos.

.

10 likes

Ik bedoel de marinier. 15% voorschot om die te kunnen bekijken …

1 like