Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Eens. Die nieuwe doos is een oester. Klapt zonder waarschuwing dicht en dat doet pijn. En erg licht. Die oude, hout met faux leer was mooier.

2 likes

Die behoren tot de mooiste recente wat mij betreft.

1 like

Verder vind ik het dan wel weer jammer dat de bodem een Patek Philippe Calatrava, in tegenstelling tot de bodem van een Jeager-leCoultre Master Moon geperst is . Wordt dus niet met schroefjes op zijn plaats gehouden. Ook is de waterdichtheid -misschien daarom wel- geen 50 meter maar 30 meter. Je bent natuurlijk gek als je met dit soort horloges het water ingaat, maar het veiliheidsgevoel en robuustheid van de Jeager-leCoultre vind ik dan wel beter. Niet onbelangrijk.

1 like

Deze is echt heel gaaf.
Die complicatie voor aanduiding van de power reserve, gaat die met een klik eeen dag verder? Of is dat meer smooth, als je begrijpt wat ik bedoel.

Springt echt per dag ineens

1 like

Een oudje, ref. 2904, om de pols vandaag.

40 likes

Prachtig!!

Nog een paar oudjes dan…

JLC20002

En de Reverso grande taille.

16 likes

Wat een schitterend horloge!

Dank, ben er erg blij mee en heb er inmiddels voor de afwisseling ook een wat meer speelse gele band bij (molequin soleil)

1 like

18 likes

Het is toch net alsof dit horloge naar je knipoogt

:wink:

5 likes

29 likes

De Polaris der Polari

22 likes

Mooi clean zonder datum en top op leer :heart_eyes:

1 like

Dank je!
Het ontbreken van de datum maakt hem veel meer in balans. De datum versie heeft ook een minutetrack aan de binnenkant van de indices, wat ik de wijzerplaat heel vol vind doen ogen, dus voor mij inderdaad

en daar past leer super bij :grinning:

1 like

Vol? Really? :grinning_face_with_smiling_eyes:

23 likes

Veel beter😉

12 likes

Wordt wel heel saai zo :wink:

2 likes

Groetjes :star_struck:

11 likes