Mooi horloge! Leuk dat Doris dat ook heeft gegeven op eerste kerstdag
Heel mooi. Goud icm deze dial (soort opaal) is heel mooi.
Eens. Hoewel de triple calander niet zo advanced is als een perpetual is de kast hierdoor fijn dun en de prijs niet zo hoog
Zou wel een ander bandje overwegen, maar heel fraai horloge. Gezien de doorgaans ondergewaardeerde status van JLC ook vast een redelijke prijs.
Vind de band eigenlijk niet verkeerd staan maargoed das persoonlijk. Kan wel veel hebben denk ik. Originele 18k sluiting zit er in elk geval bij.
Tja prijs… wat zou redelijk zijn dan?
goedkoop vliegticket en op en neer naar denemarken kan je hem goed bekijken
Goed gevonden sherlock
kwam hem ook tegen
Beste JLC vrienden, iemand een adresje in het Zuiden waar ik deze -na een paar dagen - onwillige Atmos kan brengen…?
Overigens verder pracht exemplaar ! Welke is dit en zit deze qua aankoop? Mag per pb
De JLC Club is in de jaren 70 uitgebracht als entry level horloge. Is voorzien van een AS1906 uurwerk, zoals in dit exemplaar.
Mooi horloge, geniet ervan.
https://shop.hodinkee.com/products/1970s-jaeger-lecoultre-club-automatic?variant=13626691944523
Dank u wel voor expertise en positieve feedback !
En fijne jaarwisseling alvast!
Beste groet Oscar
Goedemorgen… Nog even een paar dagen naar de zon met deze mooie blauwe JLC !!
Blijft een heerlijk zomers horloge
Elke keer weer als ik dit horloge voorbij zie komen… Prachtig
Paar maanden geleden in de collectie gekomen en niets anders meer gedragen, ondertussen ook al aardig wat krassen opgelopen maar dat hoort erbij
Volgend toch weer eens wat meer gaan variëren, fijne jaarwisseling!
Dit blijft toch een van de gaafste sportieve JLC’s
Net zoals deze… Klassieke dresser in een modern jasje…
Dat 2024 weer een mooi horloge-jaar mag worden en dat we er, boven alles, in goede gezondheid van mogen genieten!!
Blijf tikken!!
Dito!
Zalig nieuwjaar!
Die beige band stond toch wat mooier.
Dat geeft het horloge wat tropic vibe.