Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Als we ook nog de chrono in ons midden hebben, dan hebben we de sector dial serie compleet!

24 likes

Bedankt, ben er wijs mee :grinning:. Wilde een wat netter horloge maar had met m’n datejust toch niet echt een klik: iets te glimmend voor mij. De sector dial vind ik een goeie middenweg, niet zo formeel maar tegelijk best wel verfijnd. Klasse :sunglasses:

1 like

Nice!

1 like

Heeft iemand hier recentelijk nog een horloge richting Richemond gestuurd voor service? Ik twijfel of ik mijn NA voor een beurtje wil sturen. Wil 'm eigenlijk niet 6-8 weken kwijt zijn zo snel al :slight_smile:

De reden om 'm naar JLC te sturen zou zijn dat er nog garantie op zit, wellicht dat het strakker inregelen dan wat voordeliger uitpakt?

Ik mag hier ook weer eens mee doen met mijn NA, de Polaris Date:

45 likes

Heel mooi, verdient een NA topic.

2 likes

Mooi ding! Gefeliciteerd!

1 like

Deze heeft gelukkig lume over de volle lengte van de wijzers👍🏻

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

Het is echt een topper!

25 likes

Prachtig !

19 likes

De laatste training bij JLC met goed gevolg doorlopen, hoger kan niet voor externe ateliers.

Afgelopen 2 weken aan allerlei chrono’s en Memovox horloges mogen werken. Ook die van @Brick had ik erbij zitten, bijzonder uurwerk waarbij de complicatie vooral in het indicatieschuif systeem zit. Zonder de juiste informatie is dit niet te doen.

70 likes

Heel mooi! Van harte gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd André

2 likes

Gefeliciteerd André :ok_hand:t2:

1 like

Ah proficiat!!

Mooi hoor. Heb je toevallig ook een foto van dat mooie uurwerk in die veel te grote kast😅

1 like

10 likes

Er was ook nog een ander interessant uurwerk dat al door de nodige handen was gegaan om te bekijken

Een minuten repetitie uurwerk van een Duometre

21 likes

Ah mooi hoor!

Echt prachtig. En een heel bijzonder uurwerk natuurlijk.