Hadden nog meer mooie opdrachten:
Gefeliciteerd ik ga volgende week bij Tempus op de koffie voor m’n master control date, maar goed om te weten dat er dichterbij nog een kenner zit
Gefeliciteerd André!
Prachtig👌
Fotootje van de instap JLC, zit er regelmatig even naar te loeren. Vergeleken met een speedmaster 3861 oogt het allemaal wat minder scherp. Hoewel beide machinaal afgewerkt zijn als ik het goed gelezen heb.
Chronograaf binnenwerkjes zijn gewoon lekker druk en complex. De 3861 heeft dan nog eens het voordeel om geen rotor te hebben.
Maar toch meer dan bovengemiddeld afgewerkt?
Nou zo’n verstand heb ik er niet van Maar het uurwerk van de speedy oog wat scherper, meer machinaal afgewerkt. De onderdelen in de master control lijken wat meer afgerond ofzo.
Zo zie ik 'm eens zonder kleren
Mooi.
Het gaat om heel verschillende uurwerken, eigenlijk slecht met elkaar te vergelijken. Maar in deze prijsklasse zijn alle uurwerken machinaal afgewerkt, bv ook de Rolex uurwerken. Bij nichemerken zoals Laurent Ferrier, FP Journe ed (minder dan 1000 stuks per jaar) is het (grotendeels) handmatig. Prijzen vanaf 40K oid.
Haha tja je vergelijkt wat je hebt liggen denk ik dan maar Sowieso is het een heel ander merk en type horloge natuurlijk. Leuk om te zien, dat er ook tussen machinale afwerking duidelijk verschillen te zien zijn.
Durf niet te veel in de chiquere categorie te kijken, vermoed dat ik dan onrealistische wensenlijstjes ga maken
Ik word er in elk geval nog elke keer wild van
Zoooo is dit je nieuwe aanwinst
Mooi hoor, veel draagplezier
so true