A dream come true.
Na jaren, voor deze model.
kunnen wij je nu feliciteren?
zo ja, van harte proficiat! prachtig horloge, nu nog even mooie foto’s schieten
Schitterend nog steeds!!
reverso sun moon!? gefeliciteerd, schitterend horloge, mooie afmetingen ook.
Prachtig!
Is toch maar Kleingeld joh
En in de mooiste kleur! Geweldig!
Hier was je eigenlijk klaar
Duiker, Chrono, Chique, Ultra Dress
Met Speedy/Explorer on the side
Maarja die zucht naar iets nieuws
Dat had ik ook. Hoewel mijn voorkeur in mijn hoofd voor de master calender ging. Op de pols won de polaris
Eerder deze maand ben ik vader geworden. Het lijkt me wel een goed idee de custom made Visconti strap (voorlopig) om te wisselen voor een JLC rubberen band. In dit topic zijn al prachtige blauwe, groene en zwarte exemplaren voorbij gekomen. Maar meestal wel ton-sur-ton, een blauwe band op een Polaris met een zwarte wijzerplaat heb ik nog niet gezien.
Wat denken jullie dat mooi gaat staan? Veilig voor zwart gaan of toch een blauwe proberen? En dragen jullie de rubberen strap met de folding clasp of toch liever met een buckle?
Edit: kwam online deze tegen met blauwe strap. Wel erg mooi!
De Master-Quartz van mijn opa. Vandaag precies 55 jaar geleden gekocht, volgens aankoopbon bij Van Willegen in Rotterdam op zijn 65e verjaardag…
Bijzonder mooi👌
Mijn voorkeur zou zwart zijn. Supper strak.
Heeft er iemand nog een goede adres voor een rubberen strap voor mijn Polaris Chronograph? Afgelopen week ontving ik de originele JLC strap maar deze is toch te lang voor mijn pols. Het korte deel van de strap zorgt ervoor dat de vouwsluiting aan de rand van de pols komt en ook het lange deel is veel te lang.
Ik heb ooit een bespoke leren strap laten maken bij Visconti. Dat is heel erg goed bevallen maar een echt bespoke rubberen strap vind ik tot nu toe nergens. Een ander mooi (sailcloth of soortgelijk waterbestandig materiaal) zou overigens ook een optie zijn.
Pure beleving, mooi hoor.