Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Prachtige aanwinst

1 like

Gefeliciteerd,mooie aankoop :ok_hand:

1 like

Proficiat! Mooie NA ! :partying_face:

1 like

Top aanwinst! Het wachten waard.

1 like

Oooo!! Deze is zo mooi!! Ook naar op zoek…

1 like

Nog twee fotos van de nieuwe Master Control

36 likes

Zelf geschoten?

Helaas niet. Ze zijn nergens te bekennen in Nederland vooralsnog.

2 likes

32 likes

Wel een schot in de roos van Jeager-leCoultre👌

Ik ben op zoek naar een mooie moonphase en heb mijn oog o.a. laten vallen op de Master Calendar.

Tegelijk zie ik de MUT Perpetual, die eigenlijk meer verliefdheid oproept maar uiteraard wel een eventjes doorsparen zou betekenen.

:thinking:

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beide? Hoe kijken die tegen dit dilemma aan?

6 likes

Hier is je antwoord

2 likes

Ik heb een Master Perpetual, de voorganger van de MUT Perpetual. Ik kan je zeggen dat je met dit horloge eigenlijk kunt stoppen met de hobby

2 likes

@deuxani

Heb intussen diverse ad’s in binnen en buitenland gemaild/antwoord gekregen en krijg eigenlijk overal t zelfde antwoord wat gelijk staat wat eerder gepost is door @YY77

Alles komt neer op ‘naar verwachting medio september/oktober.’ (Leverbaar/aanwezig)

1 like

Haha, dit weet ik denk ik stiekem zelf ook wel. Maar ja 9k verschil (via Chrono) is wel echt een tijdje langer wachten :expressionless:

1 like

Heb je daar een foto van?

Wist niet dat er zo veel geld tussen zat. Dat is wel echt een flink verschil. En een oudere perpetual een optie?

Welke is dat precies? Die met de maanfase onderaan op de plaat (die vind ik een stuk minder aantrekkelijk…)?

Wat een beauty op zo’n grijze saffiano band :star_struck:

11 likes

Aaaah goed gedaan, dat is een mooi stukje research! Ik had hetzelfde bericht van S&C gekregen, dus zo to horen geldt dat elke niet JLC boutique dus moet wachten tot Q4 ongeveer. De zomer vliegt toch voorbij, dan is het zo september.