Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Iets met 1 april?

1 like

Haha nee. Een Milsub is heel cool, maar wel ook heel kostbaar.

Mooi om te zien dat iemand zich niet laten weerhouden door alle negativiteit en gewoon vol gaat voor de hele naoorlogse collectie van Invicta.

6 likes

:joy::joy:

2 likes

Bestaat Invicta Only ook op HF?

1 like
1 like

Helemaal eens. Ik ken het merk Invicta niet zo maar het zal voor velen ooit een instap zijn geweest naar een ander en hoger mechamisch segment. Ruim 30 jaar geleden kocht ik een quartz Baume & Mercier. Daarna kwam ik onder andere uit bij IWC en Jeager-leCoultre. Ik denk dat dit ook de weg moet zijn, je stapt met iets in van waaruit je dan succesvol volgende stappen kan gaan zetten. Uiteraard maakt Invicta sommige wanstaltige modellen, maar bijna ieder merk heeft wel eens iets afschuwelijks uitgedokterd.

1 like

Je hebt Invicta wel op Only Fans

1 like

Je bent te lief, Joke.

1 like

34 likes

Ik was van de week in Antwerpen langs de JLC boutique gegaan. Specifiek voor de perpatual calendar.
Ze hadden tevens de nieuwe worldtimer maar helaas niet de vol gouden op milanese band.
Die rode reverso is ook prachtig alleen veel te duur voor wat je krijgt.

15 likes

18 likes

Mooi! Is dat de ex van @Brick ?

2 likes

Zeker, nu is die van mijn vader. Maar ik heb even een ruiltruc gedaan. Zal hem niet lang omhebben gok ik

2 likes

Ik hoop dat je enig kind bent :wink:

5 likes

Of anders het favoriete kind. :shushing_face:

5 likes

Proficiat! Af en toe gewoon de grote barbatruc uithalen en dragen :+1::sweat_smile:

Dit was voorlopig ook mijn laatste post in JLC only… :joy:

1 like

Is ook echt een super mooi horloge. :heart_eyes:

2 likes

Dat niet, maar dat is ook alleen maar leuk

Hier mik ik namelijk op!

4 likes

31 likes