Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Het meeste wat ik ooit aan een nieuwe band heb uitgegeven maar het staat top vind ik :ok_hand:

En doordat de band (ook in standaard lengte) korter is dan de rubber band zit de vouwsluiting beter op de pols ook.

31 likes

Zeker een gave combi!

2 likes

Mooir band en horloge.

2 likes

Wat denken jullie, terug op leder voor de herfst/winter?

• Staal
  • Leer
0 stemmers
2 likes

Is deze band origineel voor het horloge? Hij staat erg mooi, maar heeft wel grotere ruimte tussen lugs en end link dan ik zou verwachten van JLC

Mooi hoor. Je ziet de kwaliteit van de band er wel echt van af. Maar zal richting de 450 gaan voor die band?

1 like

Origineel JLC. Overigens wel van prachtige kwaliteit, de comfortabelste stalen band die ik heb gehad.

1 like

Nog niet helemaal, is €345 (excl. vouwsluiting natuurlijk). Maar ik ben het met je eens, hij is perfect afgewerkt met een prettige leren binnenzijde :ok_hand:

Is natuurlijk heel serieus geld, maar zal ook lang meegaan en valt me dan relatief nog mee. Goede aankoop in ieder geval

1 like

Vandaag opgehaald. De Limited calender Moon q4148480. Die dial …….

58 likes

Mooi hoor, geniet er lekker van!

1 like

Heel mooi hoor !!

1 like

Mooi, enjoy! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi! (En ik heb deze ook)

1 like

mooie kleur ook… :+1:t2:

1 like

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Van harte!!! Waanzinnig mooi en perfecte aanvulling op je duo.

1 like

Ik hoop ooit …

12 likes

Echt prachtig!

1 like

Let vooral op de datumwijzer, deze springt over de maanfase / kleine seconde zodat het aflezen niet beïnvloed wordt. Is een mooi mechaniek door JLC voor ontwikkeld.

4 likes