Het meeste wat ik ooit aan een nieuwe band heb uitgegeven maar het staat top vind ik
En doordat de band (ook in standaard lengte) korter is dan de rubber band zit de vouwsluiting beter op de pols ook.
Het meeste wat ik ooit aan een nieuwe band heb uitgegeven maar het staat top vind ik
En doordat de band (ook in standaard lengte) korter is dan de rubber band zit de vouwsluiting beter op de pols ook.
Zeker een gave combi!
Mooir band en horloge.
Is deze band origineel voor het horloge? Hij staat erg mooi, maar heeft wel grotere ruimte tussen lugs en end link dan ik zou verwachten van JLC
Mooi hoor. Je ziet de kwaliteit van de band er wel echt van af. Maar zal richting de 450 gaan voor die band?
Origineel JLC. Overigens wel van prachtige kwaliteit, de comfortabelste stalen band die ik heb gehad.
Nog niet helemaal, is €345 (excl. vouwsluiting natuurlijk). Maar ik ben het met je eens, hij is perfect afgewerkt met een prettige leren binnenzijde
Is natuurlijk heel serieus geld, maar zal ook lang meegaan en valt me dan relatief nog mee. Goede aankoop in ieder geval
Mooi hoor, geniet er lekker van!
Heel mooi hoor !!
Mooi, enjoy!
Gefeliciteerd! Mooi! (En ik heb deze ook)
mooie kleur ook…
Prachtig
Van harte!!! Waanzinnig mooi en perfecte aanvulling op je duo.
Echt prachtig!
Let vooral op de datumwijzer, deze springt over de maanfase / kleine seconde zodat het aflezen niet beïnvloed wordt. Is een mooi mechaniek door JLC voor ontwikkeld.