Weerspiegeling van de seconden wijzer.
Een flat earth maansverduistering
Heel erg mooi ![]()
Mijn Memovox klopt niet, er is meer fake aan dan echt. Ik ben er chagrijnig van, verliefd op een fake na 25 jaar “ervaring”… Als de deuk in het ego is teruggeveerd blijft een wijze les over.
Centjes heb ik al terug dus dat is het punt niet. En de verkoper, een goede bekende van me was te goeder trouw dus dat zit ook wel goed.
Het forumlid dat mij zeer respectvol heeft geholpen ben ik zeer erkentelijk. De kracht van HF
!
Sterkte, wel fijn dat de schade meevalt, het was ook wel erg gaaf en dus te mooi om waar te zijn. Zeker bij de memovoxen zitten er veel samengestelden bij. Op zoek naar een volgende zou ik zeggen, komt zeker voorbij.
Heb je een foto? Wat een heftig verhaal…
Staat hierboven, liefst had ik ze weg gehaald. Maar ik deel ook leer ervaringen met m’n forum vrienden.
Het doet miss pijn dat ik dit vraag, maar ben nu wel heel benieuwd wat er wel en niet klopte. In mijn ogen ziet het er namelijk ook authentiek uit. Ik ben dan ook absoluut geen Memovox kenner. Zou het ook snappen als je het er liever niet meer over hebt. ![]()
Zo zeg. Dat is balen. Wel fijn dat het is opgelost.
Ik denk alles fake behalve het uurwerk en de 2 kronen. En wellicht de plaat authentiek Memovox maar die is dus opgemaakt.
Uit respect voor het helpende forumlid deel ik geen (archief) foto’s. Maar je zou wel via de blog van Bomman een echte kunnen opzoeken en dat vergelijken met de fugazzi foto hierboven. Dan zie je aan de plaat al een heleboel.
Ik heb een mail van JLC waarin ze keurig aangeven dat er geen enkele match is tussen referentie, nummer op het deksel en nummer op het uurwerk.
Kloten man! Wel leerzaam. Bedankt voor het delen! Hiermee voorkom je hopelijk wat miskopen bij medeforumleden. ![]()
![]()
NA, vandaag weer bij Bart op de koffie geweest ![]()