Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Oh ja. Hallo. Heel mooi :ok_hand:

Benieuwd naar daglicht foto’s :grin:

Goedemorgen, moeilijk vast te leggen. Er zit veel “leven” in het blauw.

17 likes

Prachtig! Alhoewel een scherpe foto beter zou zijn. :wink:

Waanzinnig, ik kom superlatieven te kort. helaas is €670,000 of €302.000 - net even buiten mijn budget :sob:

Hou je tegoed :wink:

1 like

Solliciteren dus een beetje netjes vandaag :eyes:

29 likes

Succes… wordt wel moeilijk voor jouw toekomstige manager om jou te oevrtreffen qua horloge.

1 like

Ben je niet een dag te vroeg? :see_no_evil:

3 likes

Haha had 'm op wintertijd gedraaid (vooruit, better safe than sorry). Datum vergeten :face_holding_back_tears:

1 like

Maaar geen zorgen, was veel te vroeg dus heb de datum nog even goed gezet in de auto studio :+1:

/spam

17 likes

Met het risico dat @Brick weer niet tevreden is over de scherpe van de foto… :wink:

Weet iemand hier of zo’n extract uit het archief nog is op te vragen? Ik werd gisteren helemaal kriebelig van de Jaeger-LeCoultre site.

En of jullie aub willen meekijken voor de 18mm stalen band.

Boh… echt blij met deze blauwe.

22 likes

Toffe Memovox. Ik weet dat die kleur blauw heel mooi is irl.

Geniet ervan!

1 like

Ja, voor oude modellen zonder de xxx,x,xx referentie aanduiding is dat mogelijk. Kosten € 350,- en je moet goed afwegen of het papiertje van JLC, met hun informatie, dit geld je waard is.

2 likes

Pas op met solliciteren met zo’n mooie JLC. Mogelijk heeft jouw nieuwe chef een veel minder horloge om, terwijl hij denkt iets bijzonders te hebben. Dat kan eventueel afgunst opleveren -én een slechte start.

2 likes

Prachtig, volgens mij is dit de zgn Lapis Lazuli dial, zeldzaam en geweldig mooi, gefeliciteerd, ben erg jaloers :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vermijd om deze reden wel Rolex bij dit soort gesprekken. Maar een JLC kraait niemand naar joh. Zat uiteindelijk tegenover een Apple en Garmin :melting_face:

4 likes

Inderdaad, degene die een JLC herkennen van die afstand kunnen dit volgens mij alleen maar waarderen.

2 likes

Iemand een stalen 16mm JLC gesp te koop?

15 likes
30 likes

Ik me maar afvragen wat die streep door de maan is. :face_with_hand_over_mouth:

1 like