Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Dan had je zeker een Opel, die stonden er bekend om en dat olieverbruik was ook nog normaal volgens de dealer… :joy:

1 like

Audi”s lustten ook wel een flesje olie als ik het me goed herinner. Maar de hoofdprijs in mijn auto verleden gaat toch wel naar een Hyundai suv leasebak die ik ooit moest overnemen van een voorganger. Binnen 80d km 2x een nieuw bovenblok en 1x een totaal nieuw motorblok… en dat voor een twee liter dieseltje uit de schappen van Toyota. Met al het gedoe met dealers, de lease boer en de importeur heb ik volgens mij meer in vervangend vervoer gereden dan in die auto zelf :face_with_spiral_eyes:

Anyway, OnTopic weer :sweat_smile:… als het om een gecompliceerd uurwerk gaat waar speciaal gereedschap voor nodig is, dan valt die €1500 me eigenlijk wel mee.

1 like

Mijn twee exemplaren. Niet de iconen die je hier meestal ziet, maar allebei interessante/relevante horloges in de geschiedenis van het merk.

12 likes

Is dat nou een 6B/159?

1 like

Yes!

1 like

Die band blijft magnifiek. Binnenkort ook even bestellen. Kreeg je er nog een mooie case bij om de band in op te bergen of hoe doet JLC dit?

Wat een topper!

3 likes