echt gaaf
Deze blijft echt heel tof, elke keer als ik hem zie zoek ik hem opnieuw op op chrono.
Bedankt, staan er veel op chrono tegenwoordig? Het is een beperkte oplage van 500 stuks.
2 stuks slechts.
Double tour bandje laten maken. Iets meer de stijl van een armband ipv een horloge.
Gedachtes?
Ik zou ‘m een volgende keer misschien iets breder willen. Lastig ivm de lugs van 17mm, maar dan iets laten verspringen na de aanzetten?
Wat voor sluiting zit er dan op of doe je hem gewoon zo over je hand heen?
Gewoon een reguliere gesp. Ik kan de gesp van JLC ook overzetten. Maar als het geen blijvertje blijkt vind ik dat een beetje zonde van de moeite ![]()
Ja het maakt in ieder geval een heel ander geheel van zo’n Reverso.
Dat was precies een van de overwegingen. ![]()
Vind hem breed genoeg zo ![]()
Zet snel maar de originele gesp erop want die grove die er nu op zit is geen porum ![]()
Heeft Hermes niet ook zoiets?
Multi interpretabel gezegd.
Mmmh, neen. Juist smaller op de extra loop. Fijnere en originele JLC gesp, uitgevoerd in saffiano leder. Dan zou ik 'm best eens van mijn wederhelft lenen.
Dat was mij ook opgevallen ja.
Als je het niets vindt mag je het gerust zeggen hoor. Ik ben niet van glas. ![]()
Ik heb er ook een in donkerbruin leer laten maken.
Hermes heeft dit ook inderdaad. Maar voor de prijs van die Hermes band heb ik er nu twee laten maken om eens te proberen en dan kan ik nog een keer (bescheiden) uit eten. ![]()
Sorry, te grof voor mijn smaak. Zou zelf proberen meer de Molequin/Hermes kant op te gaan. Hermes gebruikt zoiets (dacht ik) voor de Kelly Watch. Maar het blijft natuurlijk smaak, een onbetwistbaar gegeven ![]()
Een Hermes horloge kopen ![]()
Krast dat de kast niet?
Nou ja, ik ben hyper voorzichtig met mijn horloges, maar misschien een beetje. Had ie geen horloge moeten worden. ![]()