Hier nog eentje:
Merk dat ik 'm vaak maar 1x per week draag. Met plezier wel, maar dat vind ik eigenlijk te weinig ![]()
Ik draag hem minder dan dat. Er zijn ook nog andere. Maar hij blijft heel tof en ik draag hem graag.
Ja hij is wel top he, veelzijdig ook. Ik wil graag een chronograaf op een stalen band aanschaffen, even afhankelijk van hoe kostbaar die gaat zijn mag de JLC ook prima blijven.
Wat zoek je precies? Kan voor 2k, maar ook voor 5 of meer?
Dat is het precies, in elke prijsklasse zijn er mooie te vinden!
Ik vind een JLC master chrono Q1538171 heel cool, ook vanwege de dubbele fijnverstelling in de band. De Speedmaster 3861 zoals @tompj zegt is qua layout en dimensies nagenoeg perfect ook. Laatst heb ik een Breitling Premier B01 gepast, en die draagt ook heel mooi moet ik zeggen.
Een stapje hoger, waar mijn JLC eigenlijk wel plaats voor zou moeten maken, ben ik wel weg van een 1e of 2e generatie VC Overseas of een Daytona 116520. Echter in deze prijsklasse zit de waarde 'm voor mijn gevoel meer in de merkbeleving en daar voel ik wel enige weerstand voor ![]()
Om er maar een paar te noemen haha. Ik vind bv een GP Laureato chrono ook cool.
Prachtige mijmeringen. Benieuwd wat het straks wordt. In 2026 veel gaan passen is mijn advies
Welke jlc dealer heeft de meeste keuze op voorraad?
Oef ![]()
Let ook eens op de veerton, deze heeft een palrad dat geskeletteerd is en voorzien van 4x JLC logo ![]()
Geen idee dat het een veerton is. Maar had de logo’s wel al opgemerkt. Netjes gedaan ![]()
Twijfelgevalletje😜, leuk hoor
Die blijft toch wel heel erg mooi ![]()
Wow
![]()