Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Blijft een topper :ok_hand:

1 like

23 likes

Even een vintage dresswatch in dit topic laten zien. Jaren 80
Kaliber 900, automatic in een flinterdunne kast.
Prachtig uurwerk, topnotch.

19 likes

Net beide JLC’s terug van een optische revisie door de heren in Midwoud.

14 likes

18 likes

Wist niet dat Tempus ook voor JLC geautoriseerd is? Als ze dat niet zijn: worden de pakkingen en defecte onderdelen wel vervangen? Dus 2 jaar garantie ook op de waterdichtheid?

Als ze wel geautoriseerd zijn dan zal het natuurlijk op de juiste wijze gebeuren, een van hun horlogemakers heeft jarenlange JLC ervaring. Echter is de certificering verbonden met de inrichting van het atelier en de juiste tooling. Anders kunnen er geen OEM onderdelen gekocht worden bij JLC.

2 likes

Dat weet ik ook niet. Ging in dit geval om enkel verwijderen van gebruikskrassen op de kasten.

21 likes

Wat een beauty.

1 like

Pure klasse.

1 like

Thanks gents.

1 like

Ingetogen schoonheid

1 like

Bij mijn weten doen ze inderdaad officieel JLC.

9 likes

Goed gelukt deze! :heart_eyes:

13 likes

Fraai maar wel beetje vergelijkbaar met de VC Overseas?

1 like

Nee man. Dit heeft klasse, en dat roep ik niet snel van geïntegreerde bracelets. Die rare kroonkurk van Vacheron kan hier in mijn optiek niet aan tippen. Het moet niet gekker worden, JLC die zowaar met een set mooie integrated bracelets uit komt.

6 likes

Moest eerder hier aan denken:

Vind het een matige poging om met de hypekudde mee te lopen. Op echte fotos en om de pols zal die er ongetwijfeld wel retestrak uitzien. Maar van creativiteit is weinig sprake.

2 likes

Ik vind hem ook prachtig. Het probleem van JLC zit hem wat mij betreft in het feit dat er voor een normale sterveling nauwelijks meer een ‘entry level’ bestaat.

Deze is ook wel erg gaaf. Pittig prijskaartje wel :sweat_smile:

15 likes