James Bond No time to die Omega

+1

Mika

Tsja de prijs vind ik ook hoog… maar het is wel een full titanium horloge, tot op de mesh bracelet toe, en het caliber is een METAS 8806. De ‘gewone’ SM300 professional heeft een RRP van 4900 euro, en een 2k extra voor het gegeven ‘Bond’, en het gebruik van het (exclusievere en moeilijker te bewerken) titanium, en de METAS certificering, zou ik rechtvaardig gevonden hebben (vergeet niet dat de doorsnee Sub begint aan die prijs), maar 8700 euro vind ik zo net wel die 2k te veel :slight_smile:

Op nato kost ze 7700 euro overigens.

1 like

Beste actiefilm ever.

2 likes

Mooi ding maar idd wat aan de prijzige kant. Persoonlijk had ik liever een terugkeer gezien van de blauwe SMP 300m.

Ben al tijdje lid ,ik had interesse in de techniek van de accutrons van de Bulova
stemvork uit de jaren 50/60.
Niet om dit horloge te bezitten.
Via het forum al vele mooie horloges voorbij zien komen , ook op de vele veilingsites.
Echter er was er altijd ééntje die mijn voorkeur had op alle fronten ,ik had mij voorheen nooit verdiept in horloges.
De, bond, Omega nu in het nieuws helaas ook niet,hij is het weer net niet
Het blijft de Rolex Submariner (no date).
Wat is dit een tijdloos waanzinnig mooi horloge.

Wat een lelijk ding !
En die band ! … :confounded:

Blijf dit toch de mooiste Omega vinden …

6 likes

8 likes

Ik vind hem wel gaaf, zonder de mesh band. Warme kleuren en het ontbreken van de datum. Sterker nog, ik denk dat dit de eerste Seamaster is die ik wel zou dragen.

2 likes

Een tropic gaat denk ik ook wel kek staan

1 like

De nieuwe Seamaster van 007 staat bij mij met stip op de eerste plaats. Wel een erg hoge prijs voor dit horloge maar Omega weet dat er genoeg liefhebbers zijn dit het geld ervoor over hebben. Dus voorlopig genieten van de foto’s en de artikelen over deze Seamaster en wie weet komt dit exemplaar in de verzameling.

14 likes

Bah, grote bah :poop:

2 likes

Denk dat een normale stalen Seamaster band hem het beste zou staan…

Een normale stalen Seamaster band staat op geen enkel horloge het beste. :nauseated_face:

3 likes

Ik denk dat je een hond nodig hebt om dit horloge te waarderen

wat een afzichtelijk ding

5 likes

I disagree! :yum:
Unieke band met een eigen gezicht

4 likes

Faux patina ofwel smerig theezakjes bruin is voor mij een harde no-go.
Als ik hier de “echte” foto’s zie dan is het een “misschien”- go.
Maar dan komt daar de prijs bij en zijn we bij een SintJuttemis-go.

Tot zover mijn analyse, tot de volgende! :confetti_ball:

5 likes

Echt heel vet!

1 like

De no date doet het ‘m :ok_hand:

1 like

Ik hoop dat omega nog een no date Seamaster maakt in staal ipv titanium en zonder faux patina op de dial en bezel.

1 like