James Bond No time to die Omega

Nee die gouden kampianen band van jou past lekker overal bij.

:popcorn:

Bedankt voor het compliment! Vind ik zelf ook.

Het staat niet gek bij een pak en ook niet gek bij een hoody. :sunglasses:

1 like

image

3 likes

Past alleen goed bij een Mercedes benz 300 coupé van 1990, met uiteraard sterwielen, me jonge

Voor de liefhebber:

6 likes

Die PVD coated zwarte horloges snap ik niet. Echt foei lelijk. Steel watches is wat we need :sunglasses::+1:

Amen to that brother. Amen to that!

1 like

Ja kijk dan het kleur verschil tussen de kast en de bezel. Kan toch niet :sweat_smile:

Ik zie een horloge van 3K max, plus 1K voor de naam. Maar ja, zo lang als de 5x modaal heren dames kopen dit niet blijven schuiven… :no_mouth:

Beetje too much… Voor dat geld een mooie speedmaster EN een seamaster. Dan maar niet als James Bond naar kantoor!

3 likes

That is exactly what I would do…

De SMP is er pas sinds 1994. (launch in '93, maar pas echt in NL te krijgen sinds '94… eerst moest de voorganger uitverkocht worden.)

Voor die prijs geeneens grade 5?!
Matig.

Titanium Grade 2
Titanium Grade 2 is an unalloyed titanium and what is considered a “commercially pure” titanium. Titanium Grade 2 is used commonly in applications that require welding because of its strong weldability properties. Titanium Grade 2 is light weight and highly corrosion resistant, but has much lower strength than alpha-beta or beta titanium alloys. Titanium Engineers produces titanium bar, seamless tube and titanium machined components in Titanium Grade 2.

Bron:

Samengevat: zachter dan grade 5, krast dus veel sneller.

2 likes

Ff beetje creatief geweest en Speedy Ti bracelet erop gezet:

18 likes

That just looks amazing. F*** yeah!!! :sunglasses::+1:

Edit: toch vind ik dit helium escape valve op de nieuwe generatie Seamaster een dikke vette WC eend puist. De helium escape valve is zelfs groter dan de kroon. Poooohhh mien jong. :sweat_smile:

3 likes

:joy::ok_hand::ok_hand:

1 like

Smaken verschillen nu eenmaal :ok_hand::see_no_evil:

Ok hier zonder Helium escape en minder faux patina en gelijk maar in staal ook voor de staal liefhebbers :sunglasses::

Lumeshot kan er ook nog wel bij:

11 likes

Helium escape valve hoort er mijns inziens wel echt op, maar dan liever een maatje kleiner.

1 like