Draag deze Seiko. Mooie afmetingen en goede afleesbaarheid. Daarnaast nog zeer betaalbaar en een werkpaard. Heb een zwak voor Fieldwatches.![]()
Ik heb die wijzer tussen 9 en 10 uur altijd zo’n vreselijk storende ontwerpkeuze gevonden
Hoe de wijzer op de wijzerplaat zit stoorde me niet. Wat me wel stoorde is een wijzer die eigenlijk nooit beweegt, behalve als ie te lang in het donker ligt en een tikkie omlaag sloeg. Maar bij regelmatig dragen gebeurde dat nooit. Ik vind een pr wijzer vooral bij mechanische of spring drive horloges nuttig.
Lekker bezig!
Uiteindelijk wil je toch weer iets uit Japan ![]()
![]()
Hahaha inderdaad!
Daar zitten meer dan een paar schandalig slechte mods bij. Shame!!! SHAME! ![]()
![]()
Hahaha inderdaad, uit de jaren dat het modden van Monsters en SKX’en iets heel normaals was. Tegenwoordig is dat volgens mij anders en geldt hoe origineler, hoe beter ![]()
Stiekem was dat toen ook al zo. Dat gezegd, veel mensen hadden er lol mee. Maar die Casio APRO kan echt niet. Wat slecht. Mooie uiteenlopende set verder, man. ![]()
Dank. Staat nu in de search opdrachten.
SARX047 een van de eerste dressers. Je leert hierdoor dat een kleinere maat beter staat bij een kleine pols. Maar erg fraaie dial en kast.
Tsuyosa two tone maakte een vaste plek voor two tone in de collectie.
Ik heb een aantal AQ4100 modellen gehad. Geweldig ontwerp in mijn beleving.
Een aantal waren het lange termijn nèt niet voor me:
Deze laatste blauwe heb ik nog wel, en ik verwacht niet dat ik deze eruit doe. I love it ![]()
Een Grand Seiko. Prachtig! Ik wilde er ook graag eentje, en ook een Spring Drive. Ik draag deze heel graag ![]()
Ik draag hem ook heel graag, maar ja… Hij is van jou. ![]()
Mooie GS in ieder geval! ![]()