jaquet droz

Ik heb het horloge overgenomen, in mijn bod de reparatie kosten ingecalculeerd

Nieuwe mineraalglas
Kapotte delen van de chronograaf vervangen
Service

Horloge met veel potentie

5 likes

Wat het waard is en waarvoor het verkocht wordt zijn twee andere dingen. Ik had best meer dan 225 betaald… maar in dit geval was Martijn me te snel af.

Ik denk dat het opgeknapt een leuk horloge is.

3 likes

Ik was al heel vroeg. Denk zelfs eerder dan Martijn haha. Had er ook wel iets meer voor (250) over maar kreeg geen antwoord meer🤣

Mooi Martijn!! Veel plezier ermee :ok_hand:t5::+1:t5:

1 like

Komt een update van in het totlevengemaakte horloge topic

Daar plaats ik alles in

4 likes

Ik kreeg ook geen antwoord meer… maar in deze categorie wil ik ook niet perse meteen PBen om te kijken of het te koop is.

1 like

€511 om precies te zijn :slight_smile:

2 likes

Dan is 225 een mooie prijs als je het werk erbij telt

2 likes

Ik vind het prima, al koop je hem voor een tientje. 200 euro was dus schijnbaar wel een realistische prijs voor het horloge, dat is voor mij goed om te weten.

2 likes

Hangt af van de kast (staal?), design en het merk. Er zitten 7733’s in (veel) duurdere Heuers.

Movement is niet zo heel relevant bij de waardebepaling van een horloge.

Edit: mis ik nu een reactie of heb ik iets verkeerd gelezen :thinking:

1 like

Ik denk dat mijn bod gezien kosten ook zeker fair is :slight_smile:

3 likes

Start is al begonnen zelfs

6 likes

Dit vind ik echt super. Ik hoop dat je me blijft update. Je mag altijd nog een bedragje toe schenken hoor. :smiley:
Ik vind het super om dit te zien. Als ik ergens een grote voor liefde voor heb is het ambacht. Dus zet hem op Martijn :heart::muscle:

1 like

Bedankt!

Ik hou je op de hoogte

1 like

Super, dat wardeer ik enorm.:blush:

1 like

Ouwe verslaafde :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Niet te stuiten NA pandemie bij jou in je bolletje :exploding_head:

Gewoon lekker blijven doen trouwens, heerlijk is dat. Ik heb dat ook een jaar lang gehad, echt verslavend was het. Soms wel twee per week. Opeens kwam een moment dat iemand me vroeg hoeveel horloges ik inmiddels had en ging ik alle euries optellen. Vanaf toen remde het wat. Vintage schrijft in principe niet veel meer af dus relatief goed besteedde hobby, toch? :innocent: .

1 like

Dat is zeker waar!

En leuke horloges voeg ik graag toe aan de verzameling

Dit is mijn chrono collectie met wat ontbrekende haha

11 likes

Erg leuk horloge/ horloges.
Ik denk toch dat hij iets meer mag opleveren :wink:

Ach ja, vraagprijzen. Zoek op eBay naar een item en vink sold items eens aan, dat geeft meestal een ontnuchterend beeld van de marktwaarde.

3 likes

Ik denk een zeer mooie aanwinst voor het geld!
@Martijn mocht je er vanaf willen voor aankoop en servicekosten dan hoor ik het graag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klopt helemaal maar de waarheid ligt ergens in het midden. Ebay is over de hele wereld vaak buiten de EU en daar komen nog wat kosten op. Nederland is meestal een stuk duurder helaas. Ik persoonlijk hou er niet zo van om een horloge met de post te ontvangen. Op een of andere manier verdwijnt af en toe een pakketje bij de post.