Het was een soort verf sticker op het staal vd wijzer
Bladderde er zo af, heb het op deze foto nog recht afgesneden maar heb toch besloten nieuwe te monteren
Het was een soort verf sticker op het staal vd wijzer
Bladderde er zo af, heb het op deze foto nog recht afgesneden maar heb toch besloten nieuwe te monteren
Inderdaad, nieuwe wijzers is dan beste oplossing en ze passen goed in het geheel
Hoe heb je die doffe wijzerplaat weer zo mooi glanzend schoon gekregen?
Met een wattenstaafje Dreft of iets dergelijks heel voorzichtig het vuil afvegen?
Ik heb het schoon gekregen met autowax, en dan de kleur voor alle lakken verwijdert alleen vuil en beschermt de lak
Klinkt heel gek maar werkt perfect, en inderdaad dan met wattenstaafje voorzichtig poetsen. Het is wel altijd met een hartslag van 5000 de eerste paar veegjes over de plaat
De wijzers ga ik nog betere voor proberen te vinden
Maar resultaat mag er zeker zijn
Het āgeheim van de smidā, je moet maar durven
Echt super tof dit te zien. goed en netjes gedaan. Deze is te dragen met grote trost Martijn. Nogmaals topper dit.
Goede dag Martijn kan je mij een pb doen. Wellicht heb ik iets voor u.
Hij is echt super mooi geworden, zonder hem ākapotā te poetsen. Vakwerk hoor.
Wat een gaaf ding geworden zeg! Veel draagplezier!
Het was dus toch op geld hij zet hem gewoon tekoop voor 3k. En dat zie je dan gewoon omdat je iemand er nog 1 wilt aanbieden, maar eerst even aan het uitzoeken bent. Dus die gaat voorbij. Liefhebber, nop schijnt bedriegt dus. Hahaha.
Geruild met forumlid voor de omega seamaster 120 (inruilwaarde 800 euro voor gekregen)
Wat de nieuwe eigenaar verder vraagt is aan hem ook is dit een vraagprijs. Of hij dit krijgt is een tweede op chrono24 kan je elke prijs vragen
Aan de chrono is vervangen
Pushers + pakkingen
Glas
Glas Pakking en dekselpakking
Wijzerset
Uurwerk onderdelen twv 300 euro was van alles mis mee (reset en start chrono delen, veer, anker, kroon +stift en 3e wiel en de veer van de 30minten counter
Beurt kan ik zelf kost normaal ook ± 300 euro
Wijzerplaat opgeknapt
Horlogeband
Reken de uren er maar bij wat een horlogemaker normaal vraagt
Dat je dit zo blootgeeft komt mooi samen met je gedrag in een topic afgelopen week. Hetzelfde als je een wrak van een mustang verkoopt en na het restaureren zuur komt zitten doen
Ik maak er geen woorden meer aan vuil en is inmiddels ook niet meer van mij zelf dus weg gedaan voor 800
Had je zelf beter research moeten doen en hem vooral ook zelf moeten opknappenā¦
In september begint in Hasselt weer een horlogemaker opleiding. Ik start ook.
Ik zou zeggen; schrijf je in. Dan had je nu ook, na vele uren werk en geduld, je uurkosten vergoed gekregen en een schamele winst.
@Martijn trek je er niets van aan. Mensen kennen je hier ondertussen en je prijs was goed. Bovendien prachtig werk geleverd en dit horloge van de ondergang gered.
Ik vind 200 euro ook te weinig hoor ⦠maar ik denk niet dat iemand hem hier gekocht zou hebben voor 600
Hij was er zo blij en trots op, en was een mooie aanvulling op zijn colectie. Heb hem nul keer horen klagen, totdat je kritiek krijgt natuurlijk wat voor sommige niet te dragen is. Na ik kom ervoor uit dat ik idd teleurgesteld ben in het feit mooie praatjes, breng je iets moois is alles goed, is het wat minder ben je direct niet meer goed en krijg je de wind van voren. Het siert niet. Maar het is puur de krediet die hij schijnbaar heef, waardoor je dan een gevoed ego krijgt. Maakt niet uit. Ik kom graag tegemoet omdat ik wel begrijp dat het ook koste meebrengt, maar als je iemand geconfronteerd met zijn prachtige worden waar je die dan in twijfel kan trekken is het herres. Ik sluit hier zo de topic gewoon.
Heb ik overna zitten denken Nash!
Ik krijg nu privƩ les van mijn horlogemaker
Ik trek me er niets van aan inderdaad en bedankt voor de supportš
Dankjewel
Das altijd toch?
Jij verkoopt toch die horloges in puinstaat? Knap ze dan zelf op en verkoop ze. Dan is t niet zuur als iemand anders m opknapt en verkoopt aan iemand die er geld op blijkt te willen maken op chrono24.
Ik heb genoeg horloges gekocht en na een tijdje verkocht omdat er iets langs kwam wat ik liever wilde hebben. It happens.
Ik geloof daarom ook niet zo in liefhebbersprijzen. Betaal en vraag gewoon wat iets waard is. Heb je dit soort teleurstellingen minder
Je hoeft niet in liefhebbers prijzen te geloven, maar dit forum is niet bedoeld voor sjacheraars en handelaars;
HĆØt Nederlandstalige forum voor de liefhebber van horloges
Als ik ts zn andere topics zie valt hij gewoon in de eerste categorie.
Dit horloge is in nagekeken staat zoān ā¬500-ā¬700 waard, dus die ā¬100⬠extra is dan leuk arbeidsloon voor de hersteller. Maar de hfāer die de GP op ch24 heeft gezet voor die belachelijke prijs valt overduidelijk in de categorie handelaar/gelukzoeker⦠niets op hf te zoeken wat mij betreftā¦