Was niet de bedoeling dat ik op jouw antwoord ging reageren.
Zo zou ik RW niet betitelen. Die maken teveel na.
Volledig mee eens.
Met alles of alleen horloges?
Dat ging ook over Rolex en Omega
Ik zou even teruglezen. Ook hoe topicstarter het topic begon.
Ik dacht me even op AliExpress te bevinden! ![]()
Ik zou even teruglezen.
aardig zijn kost niks hè
Ook hoe topicstarter het topic begon.
Ik snap dat je er zo over denkt, ik las het als: “het zette me aan het denken” en zie alleen de plaatjes van Rolex, Omega, GS…
Alsof Topic starter de vergelijking trok.
Verder ben ik het met je eens, raymond weil neemt wel erg veel design cues van andere makers.
en heeft een heel hoog warenhuis / catalogus gehalte
Ik bedoelde het niet onaardig hoor. Hij quote mij zelfs in de beginpost mbt mijn opmerking over RW in een ander topic en neemt dat als aanleiding ervoor. That’s all.
Zo zou ik RW niet betitelen. Die maken teveel na.
Ik ook niet, maar merken als Omega en Zenith absoluut wel. Ze staan ook bij mij hoog in het favorieten lijstje.
Ik heb er zelf geen moeite mee. Als je een bepaald type horloge zoekt welke buiten je budget ligt kan je toch voor een model gaan die je een soort gelijk gevoel geeft. Daarintegen valt het altijd te waarderen als merken zelf met een eigen design komen.
Ik bedoelde het niet onaardig hoor.
Oké, laten we het er niet meer over hebben
Hij quote mij zelfs in de beginpost mbt mijn opmerking over RW in een ander topic en neemt dat als aanleiding ervoor. That’s all.
Ik zie geen citaat, maar ben wel benieuwd. Wat heb je precies gezegd?
Ik las het nog steeds als “die post zette me aan het denken”
Maar maakt verder ook niet uit
soort gelijk gevoel
Dat is het plan, maar i.r.l. werkt dat niet zo eens om mijn pols
behalve de kleur
Ze zagen het succes van de hulk, en brengen dan toevallig ook een Seamaster in het groen uit. Daar ging het om. Niets ten nadele van een Seamaster. Fantastisch horloge, en lijkt verder totaal niet op een Submariner.
Broer en zus?
Dik en dun
Charmant en elegant
Voor geld danst de beer.
Ondergewaardeerd en overgewaardeerd ![]()
Ik wou dit topic weer relativeren aan het Chinese topic.
Wat bedoel je hiermee? Die Chinese maken prachtige horloges met een dijk van een uurwerk.
Wat bedoel je hiermee?
Haha dat duurde lang voordat je dit topic had gevonden. Kaasje!