Jatwerk of gezonde inspiratie?

Was niet de bedoeling dat ik op jouw antwoord ging reageren.

1 like

Zo zou ik RW niet betitelen. Die maken teveel na.

Volledig mee eens.

2 likes

Met alles of alleen horloges?

Dat ging ook over Rolex en Omega

Ik zou even teruglezen. Ook hoe topicstarter het topic begon.

Broer en zus?

3 likes

Ik dacht me even op AliExpress te bevinden! :wink:

aardig zijn kost niks hè

Ik snap dat je er zo over denkt, ik las het als: “het zette me aan het denken” en zie alleen de plaatjes van Rolex, Omega, GS…
Alsof Topic starter de vergelijking trok.

Verder ben ik het met je eens, raymond weil neemt wel erg veel design cues van andere makers.

en heeft een heel hoog warenhuis / catalogus gehalte

Ik bedoelde het niet onaardig hoor. Hij quote mij zelfs in de beginpost mbt mijn opmerking over RW in een ander topic en neemt dat als aanleiding ervoor. That’s all.

1 like

Ik ook niet, maar merken als Omega en Zenith absoluut wel. Ze staan ook bij mij hoog in het favorieten lijstje.

1 like

Ik heb er zelf geen moeite mee. Als je een bepaald type horloge zoekt welke buiten je budget ligt kan je toch voor een model gaan die je een soort gelijk gevoel geeft. Daarintegen valt het altijd te waarderen als merken zelf met een eigen design komen.

2 likes

Oké, laten we het er niet meer over hebben

Ik zie geen citaat, maar ben wel benieuwd. Wat heb je precies gezegd?

Ik las het nog steeds als “die post zette me aan het denken”

Maar maakt verder ook niet uit

Dat is het plan, maar i.r.l. werkt dat niet zo eens om mijn pols

Ze zagen het succes van de hulk, en brengen dan toevallig ook een Seamaster in het groen uit. Daar ging het om. Niets ten nadele van een Seamaster. Fantastisch horloge, en lijkt verder totaal niet op een Submariner.

2 likes

Dik en dun

Charmant en elegant

1 like

Voor geld danst de beer.

Ondergewaardeerd en overgewaardeerd :wink:

1 like

Wat bedoel je hiermee? Die Chinese maken prachtige horloges met een dijk van een uurwerk.

1 like

Haha dat duurde lang voordat je dit topic had gevonden. Kaasje!

2 likes