Javier Calvo Compraventa Relojes

Beste heren,

Heb al gezocht, hier nog geen ervaringen gevonden. Via Chrono24 wil ik een deal met hun doen, maar dat verloopt “wat rommelig”. Aangezien het bedrag mij wat te hoog is om klakkeloos over te boeken, mijn vraag of jullie ervaring hebben met dit dit bedrijf?
Chrono24 vindt het een “trusted seller”, maar dat zegt mij niet zoveel.

Thanks,
Ferdinand

Beste Tudor,

Heb onlangs een horloge besteld. De communicatie verliep in mijn geval ook rommelig. Het voelde echter niet slecht aan en heb het geld wel over gemaakt. In mijn geval 400 euro. Ik denk dat de mevrouw die mijn mail behandelde de Engelse taal niet heel machtig is. Ik kreeg ook een keer een mailtje wat rond 2 uur in de nacht was verzonden. Toen ik ernaar vroeg zei ze het enorm druk te hebben, Dit te kennisgeving aangenomen.
Heb het horloge nog niet ontvangen maar zal je via PB op de hoogte houden. Ik verwacht het namelijk ieder moment, hoewel er wel werd gezegd dat het een week of meer kon duren, afhankelijk van welke soort verzending je kiest. Morgen is het precies een week.

Groet,
Arvid

Hoi Arvid,

Herkenbaar! Ben heel benieuwd naar je bevinding?
De mails van Lana komen regelmatig na, 0.00u…

Groet,
Ferdinand

Heb er tot op heden niks gekocht maar houd wel hun aanbod in de gaten, omdat ze af en toe leuke dingen hebben en op zich niet duur zijn. Behalve met hun verzendkosten: toen ik vorig jaar eens informeerde naar de porto van een horloge van 350 euro, kreeg ik als antwoord: 80 euro. Maar wellicht hebben ze inmiddels ook andere tarieven.

Beste allemaal,

Zoals eerder gezegd heb ik een horloge aangeschaft van 400 euro via Javier Calvo.
De mailwisseling voorafgaande aan de koop verliep enigszins moeizaam. Ik denk dat het een taal-kwestie is. Ik wilde ook veel meer informatie dan zij via Chrono24 verstrekte. Namelijk de exacte lengte van de band. Voor mij van belang, ik heb brede polsen.
Lana werkt inderdaad tot zeer laat door om alle mails te verwerken. Ik benijd haar daarom niet.

Ik heb de betaling gewoon via bankoverschrijving gedaan.
Ik kon kiezen tussen 3 soorten verzending.
Een traceerbare expres verzending via UPS, 1 tot 2 werkdagen.
Een premium airmail verzending voor 25 euro, tijdsduur van 1 week of meer maar niet verzekerd.
Zelfde premium verzending maar dan wel verzekerd voor 40 euro.

Ik heb voor de laatste gekozen en mijn horloge heeft er precies 1 week over gedaan.
Zij heeft het op 6 augustus, geheel volgens afspraak, verzonden.
Ik heb geen enkele reden om Javier Calvo te wantrouwen. Ze hebben inderdaad aardige horloges voor een goede prijs.

En nu ga ik verder van mijn nieuwe aanschaf genieten. :smiley:
Groet,
Arvid

1 like

Heel veel plezier ermee Arvid en bedankt voor je terugkoppeling!