Je duurste en goedkoopste horloge. En waarom :)!

waarom niet…

11 likes

Veblen, omdat Veblen

Omdat ik hem mooi vond (en nog steeds vind).

Omdat ik ‘m wel leuk vond.

5 likes

Dit is de duurste…
De goedkoopste is een Seiko solar maar foto uploaden lukt ff niet.

En waarom?
De seiko was een opwelling, gekocht bij BVA.
De Seamaster omdat ik na lang onderzoek besloten had dat deze in elk geval in de collectie moest komen. Is gewoon een must have.

4 likes

Goedkoopste of duurste ?:slight_smile:

Goedkoopste zou mooi zijn maar helaas :rofl::joy::rofl:

De duurste:

En de goedkoopste, 40 jaar oud, onlangs opgeknapt en weer aan de praat gekregen:

8 likes

Duurste:


Goedkoopste:

Beide draag ik regelmatig. De Carnaval omdat ie nieuw is en qua kleur wel heel leuk is. De Speedy draag ik minder, maar toch ook wel een paar dagen per maand. Vooral omdat handwinder is en niet waterdicht. (Uit 1981, geboortejaar :slight_smile: )

2 likes

Dar valt goed mee! Die vierkante G shocks dragen zeker niet groot, niet groter dan mijn Speedy bv, voor zover je rond met vierkant kan vergelijken :blush:

Duurste:

Omdat ik het tijd vond om te stoppen met goedkopere impulsief te blijven kopen en er eentje te nemen waar ik echt dik plezier van zou hebben.

De goedkoopste:

Een 5je dat niet weggaat omdat het mijn eerste was.

6 likes

Een Sinn 903 St en een Casio MDV 106 Duro

De Casio is een geweldige bang for tha buck horloge met een geweldige look. Een heerlijke zorgenloze wingman voor bijvoorbeeld tijdens het stappen.
De Sinn is mijn grail, die ene look waardoor ik ooit verliefd geworden ben op horloges. En met een moderne vertaling van een vintage design waaronder betere WR zonder het design te verliezen. Geweldig horloge

8 likes

je zou het misschien niet zeggen, maar de linkse is toch de duurste :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes


De duurste/ meest kostbare is mijn seiko sbdc051j1
Mooie specs en gewoon een prachtige look.

De Vostok kommandirsky een guilty pleasure vind het maffe dingen die altijd wel de tijd aangeven. Ik hou van de russische no-nonsence Sovjet stijl.

2 likes

Oke goed om te weten dankje!

1 like

Gaaf die nato strap!

1 like

Nou. Als ik het al niet dacht. Heb een G-shock besteld hahaha. Maar wel een heeeele gave :)!

1 like

Haha mooi zo, die overleeft al de rest sowieso! Ben benieuwd wat het geworden is :smiley:

Hahah dat zal best!

Jaa er komt sowieso morgen een leuke foto hier :D!!

1 like


Sorry voor de iets verlate reactie.
Aan mn koppel zit deze :arrow_down::arrow_down::arrow_down::arrow_down: is rubber en dus wat makkelijker schoon te maken.

2 likes

Deze Seiko is denk ik mijn goedkoopste:

En mijn duurste is mijn Sub:

4 likes