Je duurste en goedkoopste horloge. En waarom :)!

Inclusief de altijd handige Leatherman Raptor! :+1:

1 like

Jemig wat een kanon :joy: super stoer maar wel echt groot… ga er nog moeite mee krijgen om eraan te wennen hahaha. Hopelijk komt dat wel goed. Het idee dat hij “niet kapot te krijgen is” zoals ze zeggen, maakt het voor mij gelukkig een stuk minder moeilijker hem vaak te dragen, ook op werk etc :smiley: ben benieuwd!

De SNK combineert erg mooi met die NATO strap. Inspiratie!

1 like

Yep dat ding heeft zichzelf al 10x terug verdiend.
Helemaal handig bij een motorpak waar ik bij moet…

1 like

Die Casio, maar dan in Roze (voor Pinkpop) en ook de 214270 (mk1)

:smile:

2 likes

:+1:

2 likes

10 likes

Prachtige DD

Je duurste en goedkoopste? :scream::ok_hand:

De JLC was €375

2 likes

FTFY :yum::sunglasses::sunglasses:

Mijn duurste en goedkoopste zijn beide G-Shocks, respectievelijk de MR-G G1000D-1ADR en de GR-B100-1A3ER (weet niet echt een waarom, de prijzen waren nou eenmaal zo :slight_smile: )


5 likes

Mijn goedkoopste horloge was gratis en heeft ook geen waarde. Uitgegeven ter ere van het 20 jarig bestaan van een bedrijf en bij mij in gebruik als klushorloge. Goed voor het doel. :wink: Mijn duurste horloge is geen gegeven wat ik wil delen. :slight_smile:

1 like

Hahaha laat zien!:+1:t2::+1:t2:
Waarde of niet interesseert me echt niet ik ben benieuwdddddd :grinning:

Mijn goedkoopste:

Mijn duurste:

En waarom:

Omdat de Poljot mij het minste heeft gekost en de Oris mij het meeste.

7 likes

Mijn goedkoopste is een Vostok Komandirskie. Gekocht omdat ik eens een horloge wou modden.
Misschien heb ik hier nog wel meer lol van gehad dan van andere horloges ondanks dat ie nauwelijks draagtijd heeft gekregen. Money well spent :sweat_smile:

De duurste is de Subdelta Quattro, een bekende hier op het forum. Gekocht omdat ik een beetje een obsessie heb voor symmetrie en toolish uitstraling.
Het einzeiger idee sprak me ook aan. Een heerlijk horloge voor een avondje uit of weekendje met het gezin als de tijd er niet toe doet.
Ik was al fan vanaf de eerste render die gepost werd.

11 likes

Duurste :
image
Oris Aquis. Gewoon… een prachtig horloge, schitterend glas, dikke band, en echt iets om je pols.

Goedkoopste :
image
Vostok Amphibia. Onverwoestbaar, goedkoop, en gewoon leuk.

7 likes

zoooww wat een pracht modellen :heart_eyes: vooral die Poljot is erg erg stoer. heb zelf ook een Poljot. heerlijk wekkertje hahaha!

1 like

Vind zelf de rose goud met groene wijzerplaat ook echt belachelijk mooi.

1 like

de Subdelta Quattro ken ik niet… eerste keer dat ik hem zie. hij heeft wel iets ja… en de lume… hallelujah

1 like