Je eerste HF horloge

toen ik mij in de tijd aan melde op dit forum had ik nog maar een bescheiden collectie van twee horloges, namelijk deze twee:

nu kan ik zeggen dat deze collectie intussen toch al wat gegroeid is :smile:

mijn eerste horloge dat ik toen als forumlid binnen haalde was een vintage horloge, het was namelijk deze:

deze kwam oorspronkelijk op een lederen bandje maar is intussen tijd ook weer geüpdatet naar een andere band :ok_hand:

nu vraag ik me af of jullie HF-leden nog kunnen zeggen (en laten zien) wat jullie eerste horloge was nadat je een account had aangemaakt hier?
(deze hoeft niet specifiek van een HF-lid te komen)
dus laat ze maar komen :smiley: :+1:

31 likes

Deze. Ik was me behoorlijk aan het orienteren en de hoeveelheid Sarb033 liefde toen binnen het HF deed me besluiten er ook nog een Miltat/Strapcode band op te zetten.

13 likes

Gekocht via HF. Ander bandje en een nieuw glaasje erin gezet.
Nog steeds mijn ultieme dresser.

19 likes


mijn eerste horloge dat ik op HF verkregen heb.

8 likes

Dit was volgens mij mijn eerste horloge dat ik hier kocht…

Van @rschouten
Helaas trok het horloge gelijk het batterijtje leeg of zoiets. De verkoper was iig zo aardig om gelijk het geld terug te geven. Helaas toen geen horloge voor op de lange latten.

7 likes

Dit was de eerste (overgenomen van iemand van het forum), snel daarna een DJ (evenals van het forum) en recent een waanzinnig strakke Seiko LM, Seiko KS staat nu hoog op het lijstje…

6 likes

Mijn eerste HF aankoop:


En tevens eerste automaat. Mis hem nog steeds wel eens een beetje :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Ook voor mij, m’n eerste automaat (en eerste duiker en eerste Longines)

10 likes

M’n eerste aanschaf via het forum was mijn Tudor Heritage Black Bay black. Had een zoekertje geplaatst voor een blauwe, maar de gouden accenten van de zwarte gaven de doorslag.

10 likes

Mijn eerste na aanmelden op het forum. Nog steeds in bezit en nog steeds één van m’n favorieten.

12 likes

Ook een vintage! Deze Seamaster 30 uit ‘64.

6 likes

Mijn eerste op HF (2016). Foto van de dag waarop ik 'm ontving. Ik was ongelofelijk blij met m’n eerste ‘echte’ horloge. :blush: :+1:

En het hek was van de dam… :laughing:

15 likes

Een Oris Skeleton F1 Williams van volgens mij @Vinbiz dacht ik.

73375604114rs-big2

2 likes

Dit was mijn eerste horloge nadat ik een account had aangemaakt. Ik lijk wel gek dacht ik, zo’n duur horloge kopen.

14 likes

Die pashouder ook op hf gekocht?


Dit was mijn eerste, van een forumlid. De jubilee heb ik er zelf achteraf opgezet.

2 likes

Mooie dikke klatser zeg!

1 like

Je was er snel bij. Het antwoord zou nee zijn geweest.

2 likes

Hier gezien voor het eerst.

6 likes

Dat was deze…


hij doet het nog steeds.

2 likes