Je eerste HF horloge

Haha…ja klopt zo ongeveer wel :face_with_hand_over_mouth:

1 like

De eerste sinds ik lid was van het forum, maar niet van een forumlid: de Tudor Prince Date. Mijn duurste aankoop toentertijd.

En mijn eerste aankoop via het forum de Speedmaster Reduced. Wederom werd dit mijn duurste aankoop ooit toen, en dat is alleen maar erger geworden.
De Speedmaster is nog in bezit van een vriend van me momenteel.

6 likes

Dat zal deze :point_down: Oris geweest zijn.

DSCF0021b

1 like

Ik was alleen actief in een type-specifiek sub-topic… Ook geen actief lid dus, 1x bij zo’n MF meeting geweest :rofl: de ene nog gekker dan de ander.

Daar ben ik nooit bij geweest. Los van de afstand voor mij, hou ik ook niet van grote menigtes.

1 like

Klopt :wink:

3 likes

Dank je voor de liefde🤗

1 like

Deze eenvoudige vintage Seiko:


Nog steeds blij mee.

2 likes

Mijn eerste horloge die ik kocht in het blauwe gedeelte was deze Tissot Le locle, nog steeds erg blij mee😁

4 likes

Wel een paar keer weer te koop gezet, maar uiteindelijk is hij er nog.

Dat was deze… Prachtig SKX007 heavy mod…

2 likes

Thanks. Blijkbaar overheen gelezen!

1 like

De eerste aanschaf sinds lid van het forum en ook nog uit het blauwe gedeelte.
Een Oris BCPDME van gewaardeerd forumlid @AB64. Naar mijn mening de mooiste BCPD en sindsdien niet vaak van mijn pols geweest!

2 likes

Wat voor maat pols heb je. Heb er namelijk ook interesse in. Op leer.

1 like

Ik dacht rond de 17cm

dan kan ik hem wel hebben op me 21cm

Denk dat dit de eerst via HF was

3 likes

Mijn orthos commander, lid geworden op HF maar wist niet hoe te reageren op een advertentie en uiteindelijk via Google bij 2ehands.be uitgekomen en daar de deal gemaakt. :blush:

2 likes

Deze Steinhart was mn eerste van t forum, via ruil met @Fookus

Ik herinner me nog zeer goed dat deze ruil beklonken was tijdens mijn middagpauze op het werk :smiley:

1 like

Leuke rubriek! Dacht ergens in maart 2018, gekocht van @Chelmswood in het mooie Belgie deze Longines:

2 likes