Je eerste HF horloge

Wij hebben in een ver verleden (vroeg in mijn HF-tijd) ook eens zaken gedaan toch? Een Bambino met blauw leren bandje als ik me niet vergis!

1 like

Ik snap het niet helemaal, je eerste horloge gekocht van iemand op het forum of sinds je hier lid bent?

En ik maar denken dat je telkens naar mij knipoogde… :

1 like

Met de sluizen open!!!

1 like

:wink: inmiddels al weer 3 volle weken met de nieuwe GS dus er is nog hoop… :grin:

1 like

Deze chronograaf van Tissot was het eerste horloge dat ik kocht nadat ik mij op 18 april 2017 hier heb aangemeld. Op het moment van aanmelding droeg ik een Tissot Classic Dream. Beide horloges heb ik niet meer.

3 likes

Ik ben niet de topic starter, maar ik vermoed je eerste via HF forumlid aangeschaft horloge. Als je alleen nieuw aangeschaft hebt, post je lekker die :wink: de eerste sinds je lid bent van HF. Voor veel leden is de ‘ellende’ hier gestart :rofl:

Mijn eerste premium horloge ooit hier op het forum gekocht in november 2020… nog steeds super tevreden van :slight_smile:

Met kort daarna nog een paar aankopen is 2020 geen goedkoop jaar geworden :see_no_evil:

6 likes

Ah, je hebt je naam veranderd. Er missen een paar klinkers!
Ik twijfel of het via HF of MF was. Daar was ik destijds ook actief. Maar inderdaad, die heb ik ook gekocht en later heeft @EricPP die bij mij thuis opgehaald.

2 likes

En meteen een wristshot vanaf de plee. Jij leerde snel. :sunglasses:

2 likes

Yup, hier ook… Wat een zooitje ongeregeld :rofl:

Meer dan een beetje meelezen en af en toe posten kwam ik niet. Daarbij was toen de forum software ook verouderd. HF kreeg net nieuwe software en werkt veel makkelijker. En zo blijf je hangen…

1 like

Mijn eerste aankoop was een vintage seiko die ik nog steeds heb.
Het was ook de reden dat ik een account heb aangemaakt!
eerste aankoop HGF

4 likes

1-1-2021 (je moet wat op een saaie nieuwjaarsdag!) deze ook besteld en op 5-1 ontvangen. Heerlijk horloge… maarrrr waar heb je de gave rallyband vandaan!? Maakt hem nog mooier!

1 like

Dat waren mijn 5jes, paar maanden geleden. Nog steeds erg blij mee. Nu hard de pot aan het vullen voor meer :blush:

3 likes

Had het gisteren hier ook al eens vermeld maar doe het met liefde nog een keer :wink:.

De band is handgemaakt door @vintage4all. In overleg maakt hij een band voor je zoals jij die wilt hebben. Echt een aanrader.

2 likes

Inmiddels al een tijdje geleden verkocht

4 likes

Gekocht van Eric - ehwatch, later verkocht aan @Scudo

1 like

Aangezien die volgens mij ook een aantal keer terug is gekomen :joy:

1 like