Je eerste HF horloge

Ik heb hem destijds aan @SwedishChef en later nog een keer aan @Gisae verkocht dacht ik. Maatje @Number4 heeft hem in bijzijn van mijn toenmalige vriendin nog een keer gepast, maar hij keek alleen maar naar die blonde stoot en niet naar het horloge. :joy:

2 likes

oh ja, die blauwe maandag dat jij Scooter datete, dat weet ik nog wel

2 likes

Dat was deze BlackBay die ik middels een ruil met mijn 16200 toen bij @Crownguard heb opgepikt.

Daarna weer aan @Svennos verkocht :slight_smile:

4 likes

Wat hebben wij ook alweer voor deal ooit gesloten? Op een frisse zondag? Kan er maar niet op komen welk horloge dat was.

1 like

1 like

De Speedbird volgens mij?

1 like

Klopt helemaal ik kan me van het horloge niks meer herinneren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Erg gaaf horloge maar dat was wel 1 van mijn eerste aanwinsten via HF maatje @anon50762135, kan dus moeilijk een vergelijk maken met het huidige aanbod.

1 like

Eerste via HF:

14 likes

2 likes

Een SKX009 voor 165 euro inclusief verzending van @anon50762135

1 like

Deze topper is mijn eerste horloge dat ik via HF heb gekocht. Dit was destijds een foto van de geplaatste advertentie. Een aantal HF’ers zal het Japanse krantje wellicht herkennen.

Ik draag hem nog steeds met veel plezier.

5 likes

Meest gelezen krantje van HF destijds :grin:

1 like

Oris 65 Diver :heart_eyes:

6 likes

Ah leuk topic…

Mijn 1e via HF was deze hammie, via forumlid @Vamonos ergens januari '19

3 likes

Is een mooie

Wow, dat is al even geleden. Ben lid sinds 2007. Denk dat het de Orient Mako was. Mooie klok, veel voor weinig.

1 like

Mooie combo met die band (laatste foto)!

2 likes

Dank je!
Handgemaakt door @vintage4all.
Geweldig hoe hij meedenkt over kleur etc. Draagt echt top.

2 likes

Een Seiko World Time (6117) in Mei 2017… Maanden Ebay en het forum zitten monitoren en uiteindelijk hier op HF gescoord na een aantal keren te hebben misgegrepen.

Wat is er toch veel veranderd wat betreft mijn smaak (en budget) :sweat_smile: Later nog verkocht aan @MotoSkooly geloof ik.

6 likes

Hij bekt lekker…
De combinatie bedoel ik dan he😜

1 like