In 2017 kocht ik op dit mooie forum de welbekende Bulova Lunar Pilot aka moonwatch.
Niet lang erna toch weer weggedaan maar altijd spijt gehad. Eind 2020 toch weer eentje aangeschaft. Deze gaat nu niet meer weg!
In 2017 kocht ik op dit mooie forum de welbekende Bulova Lunar Pilot aka moonwatch.
Niet lang erna toch weer weggedaan maar altijd spijt gehad. Eind 2020 toch weer eentje aangeschaft. Deze gaat nu niet meer weg!
Dit Seiko Monster een jaar of 12 geleden. Deze kwam Rob van Monsterwatches persoonlijk op mijn werk in Den Haag langsbrengen. Tegelijk kocht een collega, tevens HFlid, een SKX007 van hem.
Tof ding
en wat een horloge
't is toch niet waar zeker?
Toen ik mij aanmeldde op het forum was ik in het bezit van een Seiko SKX007, een Frederique Constant, een rammelende Parnis, een Breil en een oranje ding.
Kort daarna een Longines Legend Diver nodate bij een juwelier in Utrecht gekocht en niet veel later nog een Citizen Bullhead overgenomen van Monaco (niet meer actief hier geloof ik), dat was dus het eerste HF horloge.
Ben HF lid sinds 2015, pas echt actief HF lid sinds 2018.
Heb er toen een aantal in een paar maanden gekregen/ gekocht
Echt via HF, niet veel gekocht maar wel één overgenomen zonder dat het te koop stond
Na aanmelding als eerste een sarb bij Monsterwatches aangeschaft, vervolgens bij via HF een sarx verkregen.
Ja echt waar…
Even zoeken…
Als allereerste aankoop na registratie, kwamen deze tegelijkertijd binnen via retro watches in UK.
Deze SARB035 als eerste aankoop op HF, toen ik door het Seiko-virus hier besmet ben geraakt. Deze zal niet snel weg gaan, een vaccin is er nog niet
ging even wat mis.
In Juli van dit jaar aangemeld. Eind Augustus tussen alle corona perikelen door nog mooi een Willen Alexandertje kunnen doen naar Griekenland. In die paar weken hier op het forum inmiddels echt overtuigd geraakt dat ik dan toch ook echt een nieuw vakantiehorloge nodig had. Dus,deze.
dat was de Halios Tropik van @frenk volgens mij, toen microbrands nog hot waren, ik heb hem al lang niet meer, volgens mij weg gedaan toen ik een Pelagos kocht, aan @anon50762135 denk ik, maar het was een heel lekker klokje
Die was lekker jah!
ik heb wat te mooie horloges geflipt… stupid me…
ah crap, nu wil ik er een, iemand nog een liggen toevallig?