Mijn Timex en dit horloge heeft echt veel meegemaakt met mij. Gaat nooit meer weg mijn meest waardevolle horloge.
Dat is misschien helemaal geen slecht idee
Heb je enig idee wat zoiets zou kosten?
Deze houd ik helaas zelf. De Seiko aan @Sat kon ik weggeven omdat ik er twee had. Ik zal het iig proberen te onthouden voor het geval als ik er weer één tegen kom.
Ongelooflijk dat jullie dat bewaren en/of nog weten
Hoe moet ik nou weten wat ik op de lagere school voor horloge droeg iets van de HEMA waarschijnlijk, maar verder kom ik niet.
Ligt aan de slijtage in het uurwerk, maar onderdelen zijn denk nog wel te krijgen of op ebay te vinden… Maar glaasje kost b.v. echt niet veel. Misschien een seiko enthousiaste sleutelaar op het forum te vinden?
Gaaf klokje.
Groot gelijk dat je hem houdt, zou ik ook doen Wel toeval dat ik hem als eerste hit op internet vond. Ook dat ik tijdens het postten pas zag dat jouw nickname in de url stond.
Google had nog een foto in het archief
Cool man!
Dat is tof. Koester het!
Helaas niet meer in bezit, foto is van Google
Ah. Sorry man.
Dan kunnen we mekaar een hand geven, al vind ik het Hema quartz duikertje wat ik in 1984 van pa krijg niet eens meer in google. Nou ja, duikertje, ik dacht dat 50m WR de wereld was, als negenjarige.
Ik kreeg mijn eerste horloge toen ik 7 was, met mijn communie. Ik heb geen idee mee wat het was. Ja, rond en met een zwart bandje. Ik weet ook niet meer waar het is gebleven. Toch jammer dat zoiets blijkbaar een keer is weggegooid.
bij mij is het ook puur toeval dat het ding in een kistje is blijven liggen, zo heb er nog een paar trouwens in de loop der jaren 70 mijn vader heeft altijd gevaren en die nam dat dan als cadeau mee en zo ben ik horloge fan geworden denk ik
Gewoon dragen !
Ja die heb ik nog! Ooit in de jaren 90 gekocht bij de juwelier in ons dorp. Het stalen bandje is helaas wel verloren gegaan, maar deze is de basis van mijn certina collectie!
En, raar maar waar, toevallig blijkt de weduwe van deze juwelier tegenwoordig in de straat bij mijn ouders te wonen. Hij is na het sluiten van de winkel doorgegaan met het repareren van horloges, maar is al enige jaren geleden overleden.
Nu hoorde ik laatst van mijn ouders dat ze al zijn spullen (vooral veel glaasjes, maar blijkbaar ook ander spul) op wilde ruimen.
Komende vrijdag daar een afspraak om alles op te halen, ben benieuwd wat er allemaal bij zit!
Dat kan een leuke verrassing worden…
Gekregen voor mijn (ik schat) 10e verjaardag van mijn ouders.
Foei wat was ik blij met en trots op deze klok.
Naar mijn idee had ik hem dag en nacht om.
Tja ik ben benieuwd Wellicht zijn het gewoon heel veel dozen met oude horlogeglazen, maar ze had het ook over andere zaken, waaronder schoonmaakspul, dus er kan zomaar een elma bij zitten… Ik laat het hier wel weten!