Sinds een aantal dagen nieuw en enthousiast lid hier!
Enige tijd terug begon de interesse te groeien naar legendarische uurwerken(bouwers). Ik verdiep me sindsdien en het horlogebeestje heeft me goed te pakken.
Nu vraag ik me af bij welk horloge het bij iedereen begon? Het hoeven niet meteen legendarische uurwerken te zijn!
Ik droeg persoonlijk al 10 jaar dagelijks hetzelfde horloge, tot daar vorig jaar een Rodania Classic Rally naast kwam. Geschenkje van de vriendin. Kon ik nu de tijd terugdraaien werd dat een Seiko SKX031/SKX007.
Mijn eerste liefde waar ik heel lang monogaam mee leefde: de Nautica Meteor. Plakmerk van Timex maar wat een tank. In mijn ogen nog steeds een tijdloos en enorm smaakvol uiterlijk.
Ik hoor graag jullie eerste liefdes, waar je al dan niet monogaam mee leefde !
Die seiko’s kunnen wel wat verduren als ik 't zo hoor. Mijn polsen doen (tegenwoordig) niet veel meer dan handjes schudden, koffies heffen en offertes/contracten opmaken. Kunnen dus een eeuwigheid mee
Als ik me niet vergis, begon het eind jaren 80 van de vorige eeuw met een unisex Flik Flak met blauw-gele wijzerplaat en een blauw bandje. de wijzers hadden een meisjes- respectievelijk een jongensschedel. Vreemd dat ik me dat nog kan herinneren.
Hoi en welkom
Heb zelf ruim 20 jaar een Omega Constelation gedragen voor ik hier op HF kwam. Nu spring ik van 't een naar 't ander. Dus weet waar je aan begint
Welkom op HF!
Mijn eerste horloge was een Casio; eerste helft jaren '80. En dit is serieus de enige eigen (fragment van een) foto waarop ie nog enigszins herkenbaar te zien is.