Aangepast, dat was voor het prachtige horloge van @W.E en even onder de verkeerde post gezet.
Dat ging om dit mint exemplaar Je eerste horloge
Ah…duidelijk
Mn 1e weet ik niet meer. Zou n pepsi duiker achtig horloge kunnen wezen, of n transformeerbaar robot horloge. Beide heb ik helaas niet meer.
Het horloge wat ik als eerst geregeld ging dragen was een Casio solar. Was v n neef v me en mocht em v hem hebben.
Die heb ik tot aan de 1e paar jaar op de middelbare school gedragen.
Ik ben van nature een klungel en droeg mijn horloge graag rechts.
Ik deed het horloge ook nooit af, zwemmen, klussen, slapen, you name it. Dat het horloge niet verzopen is, mag een wonder heten. En ik sliep toen in een bed dat met de zijkant tegen een betonstenen muur stond.
Toen ik oudere horloges ging verzamelen sneuvelden die steeds, dus ben ik toch naar links overgestapt.
En sinds ik een vriendin heb, mag ik in bed geen horloge meer om.
Haha, dat knipseltje doet mij denken aan een vindplaats van mijn échte eerste.

Mijn eerste horloge (geen idee hoe lang dit geleden is), deze kekke Pulsar!
Moet zeggen dat de band wel echt comfortabel zit!
Mijn eerste was somewhere in de jaren ‘80 een Benetton by Bulova colors of the world of iets van die strekking. Geen foto’s meer van helaas.
Tweede helft jaren 70, mijn eerste horloge als verjaardagscadeautje.
Mijn eerste horloge was een Monté handwinder, een jongenshorloge. Mijn broer en ik mochten toen we dertien en veertien jaar oud waren, beide van onze ouders een horloge uitzoeken. We zochten horloges van het merk Monté uit, mede omdat de juwelier vertelde dat dit een heel goed merk was,
Het waren wel twee verschillende modellen, de juwelier had helaas geen twee dezelfde exemplaren.
Ergens op zolder moet waarschijnlijk mijn oude Monté nog liggen, maar ik heb het helaas nog niet teruggevonden.
Mijn eerste horloge, een quartz Seiko
Gekregen voor mijn 13e verjaardag. Voelde zó speciaal toen ik hem samen met mijn ouders ophaalde bij de Seiko store aan de kalverstraat.
Hij zal zéker een spot in mijn collectie behouden.
Mijn eerste horloge was mn invicta pro diver. Wat iedereen ook van invicta’s vindt, het blijft toch mn schatje