Je eerste ...

Hallo allen!

Na lang meegelezen te hebben op het forum nu uiteindelijk toch ook maar geregistreerd!

Na jaren lang mwua klokjes gedragen te hebben ben ik gestopt met het aanschaffen. Ik heb mezelf de belofte gedaan om pas weer een klokje te kopen als het een echte automaat zou zijn … En die tijd lijkt nu (bijna) gekomen te zijn!

Ik heb de Rolex Oyster perpetual 39 rhodium en de datejust op het ooklg en ben eigenlijk van plan om gebruikt aan te schaffen, budget overwegingen…

Nu heb ik er op chrono24 een aantal datejusten gevonden alleen heb ik hier ook gelezen dat vintage datejusten make or break zijn … Ik heb een verkoper gevonden die mooie lijkt te hebben. Alleen zie ik ook dat hij er ontzettend veel heeft en de foto’s bijna nieuw lijken …
Hoe denken jullie hier bijvoorbeeld over ?

Rolex Datejust (Submodel)
€ 3.190

Bij voorbaat dank !
P

8 likes

Geniet ondertussen van mijn huidige ’ pronkstuk’
Een Jacob Jensen chronograaf! ( Ik studeerde, vond hem zo mooi dat hij toen weinig draagtijd kreeg :wink: )
Cheers

11 likes

Welkom op HF en succes bij je zoektocht :+1:

1 like

Welkom op het forum Priyesh, veel plezier met het uitzoeken van je eerste ‘echte’ horloge.

1 like

Dank heren ! Moet lukken er is keuze zat haha :wink:

Ik geloof niet dat er onder veel Rolex bezitters hier op HF leden zitten die hem via C24 aangeschaft hebben. Maar dat kan ik mis hebben.

Het enige wat ik je er over mee kan geven dat er veel is te weten voordat je je knaken uitgeeft. Dat kun je maar 1 keer doen dus ook in deze, kennis is macht. Die kennis is hier voldoende aanwezig.

Dus welkom en veel plezier hier op HF en het vinden van je horloge.

2 likes