Rotor met mijn initialen:
Heel gaaf! (opzich ook wel prettig want dan doe je een horloge niet zo snel of gemakkelijk weer weg
)
Meneer Preisig stelde het zelf voor om nog iets te doen met de rotor. Kon er bijna op wachten, maar toch maar even in Schaffhausen koffie gaan drinken om hem lekker de tijd te gunnen
Had alleen wel wat groter mogen zijn mbt betere verhouding tot de - overigens erg mooie - kast(vorm).
De bezel… de overgang tussen blauw en zwart die je gewoon niet ziet met blote oog in de gauwigheid. En de crispy witte tekst op een glossy zwarte plaat🥰
En dat probeerde ik ook ooit vast te leggen op mijn sarx. Wat een waanzinnig gevoel voor detail hebben ze toch. Zo op het eerste oog valt het nauwelijks op, maar als je iets langer kijkt…
Dat is inderdaad een zeldzaam mooie kroon, hier is veel aandacht aan besteed.
Ja…gaaf.
I’ll second that, sort off… vind de AR-coating van de Sinn echt super alsook de Tegimented behandeling van de case/band.
Waar ik een zwak voor hebt is zoals eerder aangegeven, de zijkant. Liefst verfijnd en elegant, met een sexy lijn en ideaal met een gebolde saffier erop.
Ook heb ik altijd een zwak gehad voor een rood tipje van de zwiepende seconden wijzer
Bij ieder horloge hetzelfde:
De gehele wijzerplaat als het licht er precies onder de juiste hoek op valt.
De kastlijn van deze vintage Grand Seiko volgens het “Grammar of Design”-principe
De gefacetteerde randen van deze GS titanium kast.
Het bizar gedetailleerde van de GS wijzerplaat.
Roland zal trots zijn
Gave foto. Lekker clean zo