Je horloge te veel onder water, slecht?

Ik was er ik toen m’n dochter moest en ik vond het toch wel een takkeherrie hoor. :man_shrugging:

Heb er vaak genoeg ingelegen. Geen issues mee.

1 like

Hoe het precies klonk?
Ik weet het niet precies meer, daar had ik teveel pijn in
de borst voor.
Het was wel zo hard dat een normale conversatie niet mogelijk zou zijn.
Daarom moest ik een beetje terug schreeuwen tegen dat speakertje.

Al met al geen ervaring om nog eens te herhalen.
Maar in zo’n moment van shock wat het toch was dacht ik ‘het moet dus nu effe niet zeiken’

1 like

Beetje afspoelen dat ding, zit al de hele dag om mn zweetpols. Enige reden.

Wonderlijk wel, ik heb een tijd lang in het ziekenhuis bij de MRI gewerkt. Het is een absolute no-go om iets van metaal om te houden. De magneet staat altijd aan en hoe dichter bij je komt hoe gevaarlijker. Dus hierbij toch even de oproep; geen horloges mee de MRI in :wink:

CT, PET-CT, rontgen zijn geen probleem, tenzij je dan weer voor je pols moet :+1:

4 likes

Ben ik nu de enige die tijdens het douchen een vuilniszak om zijn arm doet?…

2 likes

Ik vind oprecht dat je moeilijk doet en met geld smijt, elke dag minimaal 1 vuilniszak voor janjoker misbruikt.

Ik heb deze investering gedaan, duurzaam ook nog eens ivm jou vuilniszakken misbruik .

OK, de aanschaf is een pittige.
Hobby kost nou eenmaal geld, dus doen!

3 likes

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? De verpleegster en de radioloog waren zeer, zeer duidelijk tegen mij dat alles af en uit moest.

Dat dus. Want ik heb me laten vertellen dat metaaldelen projectielen worden in zo’n ding.

Een CT scan is in principe een ronddraaiend röntgen-apparaat.

Een MRI is exact wat het woord zegt: Magnetic Resonance Imaging, het geluid wat je hoort zijn zeer zware ronddraaiende magneten die waterstofatomen in het lichaam op laten lichten als een lamp. Tenminste, ik voelde niks, dus dat ronddraaien weet ik niet zeker. Magneten in ieder geval.

Alles is inmiddels wel geroepen over het al dan niet schadelijk zijn van zeep, zout, stoom, any waar je je mee afspoelt maar ik doe altijd horloge af tijdens douchen/badderen en wel hierom:

Omdat je je pols niet goed kan afdrogen blijft je huid vochtig. Is je horloge prachtig schoon aan de buitenkant, binnen de kortste keren heb je een plakkaat polskaas aan de bodemplaat en je bandje hangen. Bah…

2 likes

haha :+1:t2: :+1:t2: :+1:t2:

Ik mocht via bluetooth speaker (van de kliniek) een fijne playlist opzetten (redelijk hard volume). En vond het wel prima te doen. Geen last van claustrofobie en het geluid viel heel erg mee, waarschijnlijk omdat ik naar de muziek luisterde :sweat_smile:,

Tja, joh, ik ging gewoon vijf minuten liggen en dacht even nergens aan. Zo blijkt: Ik heb daar geen moeite mee. Ik snap niet dat mensen het zo’n big deal vinden. Misschien komt het omdat ik sinds m’n vierde al dood ben, van binnen. :slight_smile:

Whut? Ik ben nooit korter dan een uur in dat ding geweest…

1 like

Grappig. Misschien waren het 20 minuten. Ze moesten naar m’n nek kijken, dus het was redelijk simpel op de plaat te krijgen blijkbaar.

Uhmm geen idee wat jij allemaal onder de douch doet maar ja dan beter geen horloge dragen​:joy::joy:

Verrassend veel eigenlijk. Als voorbeeld, ik sta nu onder de douche.
De andere zaken wil ik best een keer nader toelichten, maar in dit topic net even iets te off-topic.

Hahahaha meestal neem ik vrouw lief mee en ga ik netflix kijken :relieved: om het on topic te houden ook me horloge gaat mee moet natuurlijk wel.weeten hoelang ik onder zit anders wordt de rekening wel erg duur

1 like

Ah geinig. Ik meestal alleen en Po… naja on topic maar dus

:joy: oke dit topic effe redden hoe zit het eigelijk met chloor in zwembad water is dit nog erg?

Ik heb niets gezegd wat daar ook maar op leek.