Je lievelingshorloge

Ik heb er eigenlijk 2. De gouden Omega uit 1944. Gekregen n.a.v. een speciale gebeurtenis:

En de Omega Seamaster. Mijn vader kreeg deze toen het bedrijf waar hij werkte 10 jaar bestond. Staat ook op de achterkant. Het gemak van het quartz uurwerk en de strakke kast met zwarte wijzerplaat maken het geheel af voor mij:

9 likes

Mijn favoriet…….lang voor gespaard, waardoor ik er echt heel happy van wordt :sunglasses:

10 likes

Altijd mijn droomhorloge geweest,en 6 jaar geleden eindelijk kunnen kopen.Ondankt dat een date-date voor velen geen dagelijks horloge is heb ik hem toch de meeste tijd om de pols.
De witgouden is ook heel mooi en draagt wat meer onder de radar toch blijft dit voor mij de allermooiste😎

5 likes

Dat kan ik me voorstwllen.

1 like

Ik vind hem leuk, hoor. Lekker knallen in de zomer.

1 like

6 likes

Leuk ding, ik vind vooral de dial gaaf……zit daar wat sunburst effect in?

Zat net ff op de website te kijken, maar dan valt vooral bij de stalen versie op dat ie ‘best wel een beetje’ op een PRX lijkt?

Ik heb een collectie waar ik erg trots op ben met meerdere horloges die voor de titel in aanmerking komen. Maar de laatste die weg zou gaan is toch echt wel de Flyback…

7 likes

In alle opzichten een klassieker. Geniet er van.

1 like

By far mijn GS overgenomen van @Fate_Amenable_To_Change

Staal, blauwe gloed maar lijkt wel zwart als het licht er niet direct opvalt, datum, 5-link stalen band is net wat meer bling dan de standaard band, kwarts uurwerk dat robuustst is maar toch ook bonafide horloge creds, waterdicht…

9 likes

Voor mij deze RLG:

• zeldzaam
  • Sentimentele waarde (trouwhorloge)
  • Automaat met saffier
3 likes

Voor mij de Cartier Tank, aangeschaft ter ere van m’n afstuderen :grin:

9 likes

Voor mij deze Zenith. Heel blij dat ik daarvoor ben gegaan. Prachtig afgewerkt, heritage, een sprekende wijzerplaat en heerlijk comfortabel. En de perfecte maat voor mijn pols.

20 likes

Raak niet uitgekeken op deze nostalgische Certina S.E. :+1: :eyes: :heart_eyes:

9 likes

Die is ook wel heel erg mooi !

1 like

Er gaat voor mij weinig boven een vintage Omega. 1961 Seamaster

11 likes

De Halios Universa is wel mijn favoriet. Ondanks dat ik hem zelden draag. Het horloge is redelijk uniek, slechts iets van 150 stuks gemaakt. Bijna alles klopt ook aan het horloge.

8 likes

deze Citizen Nighthawk is m’n favoriet uit mijn Citizen only verzameling (momenteel 10 stuks)

10 jaar bijna non stop omgehad (in een heavy duty omgeving) en dat zie je wel aan het staal

fijn en karaktervol horloge :ok_hand:

5 likes

Prince Date + Day

7 likes