Mijn favoriet
Ik heb 2 waar ik voor kies, wissel ze regelmatig. Sinds ik ze heb komen de rest van de horloges nog zelden uit de kast.
Die is dan ook heel mooi. Die witte wijzerplaten doen het bij veel merken goed.
Het is wel doodstil hier de afgelopen tijd.
Ondertussen zijn er wel een paar nieuwe lievelingshorloges bij gekomen.
Waar blijft de rest van de nieuwelingen
Oei toch wel deze.
Maar deze '58 heb ik nu voor de tweede maal gekocht dus dat zegt zeker ook heel wat

Prachtig die Sky Diver
Door de melding van @pasd kwam dit topic weer eens boven drijven. Vind staal nog steeds ideaal. De black bay is alleen wel de deur uit. En met stipt op nummer 1 staat mijn explorer 2
Mooi om te zien dat je nu zo goed gaat op de 36mm. Terwijl de 39 was echt gone in 60 seconds haha
Dit blijft gewoon heel erg speciaal, en ook erg comfortabel. Tot slot is dat ding onverwoestbaar. Echt sterk materiaal, mooi waterdicht, uurwerk zonder klassiek echappement wat op schokken en botsingen loopt… Tja. De Shunbun.
Het horloge heeft wel echt geduchte concurrentie van m’n Longines Dolce Vita. Ik heb 'm een anderhalve maand, inmiddels, dus je zou nog van een honeymoon-fase kunnen spreken, maar toch is rechthoekig Art Deco de bom.
Eervolle vermelding: Mijn vrouw vindt de Santos nach wie vor het coolst.
Haha ja hoe raar kan het lopen deze 36 past mij beter.
Beter in balans, de indeling wijzerplaat.
En ik had de 39mm ook iets meer tijd moeten gunnen denk ik nu wel eens.
Het was ook ineens een horloge ruim boven de 5k. Tja nu in iedergeval super content met deze 36mm.