Momenteel de Pepsi
Mooi!
Is dit de L5.767.4.73.9?
Sorry, ik heb echt geen idee. Het is een 27,5mm brede automaat. Wel met de bandjes van de tailoring editie.
Dat is de L5.757.4.73.3
Erg verleidelijk horloge
Deze waar het allemaal mee is begonnen, en daarna enigzins uit de hand is gaan lopen🙄
prima maat, super robuust en ziet er nog altijd top uit.
Het bijzondere is dat ik gelijk ook een passende voor mijn vrouw erbij heb gekocht.
Voor mij deze.
Klein, plat, legible, Quartz en onverwoestbaar. Het heeft iets… maar je kan je vinger er niet opleggen wat het is.
Deze blijft toch nagenoeg perfect! Na al die tijd nog steeds een paar keer per dag dat ik denk “heh, das n cool horloge”.
Wat een plaatje! Mag ik vragen wat voor band dit is? Hij staat echt perfect op deze.
Ik heb vele Tags in de box, ook veel duurdere, maar deze blijft toch m’n favoriet.
Reden ? Geen flauw idee.
een Fluco Peccary, super zacht leer
wat leuk, die heb ik mijn zoon cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Hij is er helemaal gek op, draagt hem altijd.
Ik ben altijd al een enorme Omega fan geweest. Kon eigenlijk nooit mijn grail horloge aanschaffen, omdat financiële prioriteiten elders lagen. Maar dat veranderde op een bepaaldd moment en toen heb ik de knoop doorgehakt. Het is de Speedmaster. Een icoon. Hij zal uiteindelijk voor mijn kleinzoon zijn.