Je lievelingshorloge

Wat een interessant topic! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Ik heb meerdere horloges, maar mijn meest waardevolle (in emotionele zin) is zonder enige twijfel deze Oris. Als ik ooit in de situatie zou komen dat ik maar één horloge zou mogen houden, dan was het zeker deze… Gekregen als trouwring van ‘the love of my life’ … Mevrouw Klokkengek. :blush:

:heart_eyes:

42 likes

ondanks mijn bescheiden collectie ds2’s blijft dit de kers op de taart!

13 likes

Ik kan heel vaak niet kiezen tussen mijn Breitling Avenger GMT of mijn Longines Spirit , maar als het dan moet

14 likes

Ik heb er een aantal die mij even dierbaar zijn om diverse redenen. Kan gevoelsmatig dan ook met geen mogelijkheid een favoriet aanwijzen. Draag ze in roulatie

1 like

Staal heeft ook niet mijn voorkeur.
Behalve op de Black Bay duiker, man wat staat dat goed! Ik snap je :+1:

1 like

deze doet mijn hartje sneller slaan als hij op de pols komt:

9 likes

De GMT :+1:

13 likes

Vent, het is gewoon een goedkope neppert. Jij weet het (hoogstwaarschijnlijk) en wij weten het ook. Laat het daar dan ook lekker bij en verwijder je bericht.

2 likes

Mooi hoor!

Ik vond het geen vriendelijk commentaar. Hoop dat ik dat mag zeggen.

Ik was in de overtuiging dat dit een echt horloge is.
Er zat, toen mijn vader hem overkocht namelijk ook documentatie bij met een dealer stempel van de siebel in Rotterdam. Zie foto. Maar als hij nep is, waar kan ik dat dan aan zien.

4 likes

De ref. op de kaartjes hoort bij een dameshorloge (quartz) van Omega.

2 likes

Als je nu eerst dat referentienummer even googled en dan naar je horloge kijkt ben je al bij stap 1.

Als je dan nog twijfelt kun je tussen de lugs van je Speedy checken of het nummer van het horloge ook klopt met de papieren.

1 like

Kijk hier heb ik wat aan. Bedankt. Ik ben redelijk nieuw in de horloge wereld.
Excuses als ik dit forum ’ vervuild’ heb net een nep horloge.

8 likes

Sommige leden kunnen hier een rode waas voor hun ogen krijgen als ze een fake spotten. Ook altijd wel weer grappig.

Wellicht kun je eens kijken naar de Swatch Moonswatch. Heb je een hele leuke quartz Speedy die ook nog eens echt is voor een te betalen bedragje!

5 likes

Kijk ook even naar de positie van het getal 90 op de tachymeter. 90 moet onder het stipje zitten.

18k als symbool op je ref. Kaart is mij wat vaag. Zou suggereren dat het horloge (wit) goud is?

13 likes

19 likes

Dat is deze, gehad voor mij. 50ste verjaardag :hugs:

20 likes

Horloges komen, horloges gaan. Maar mijn ORIS Aquis, blijft altijd bestaan.

Nog steeds niks gezien wat deze zou kunnen vervangen :muscle:t5:

22 likes

Die heb ik er sinds een paar dagen bij, maar nu al hetzelfde gevoel dat jij hebt, het ding klopt gewoon helemaal :ok_hand:t2:

1 like