Maar ik moet zeggen dat ik me herken in het commentaar van @Eddie, @TagEd en @Logan. Mijn trouwe Squale staat er niet tussen, m’n King Seiko en Grand Seiko quartz zijn ook supertof, m’n Alpinist en Baltic koester ik ook en zo kan ik nog 10 horloges opnoemen waar ik wat mee heb, of iets mee heb gedaan.
Grappig genoeg staat die Nomos op een cordovan bij een pak echt heel erg discreet en goed (36mm, donker, en de sportiviteit is erg onder de radar), terwijl die SD veel te aanwezig en blingy is.
Jazeker. Sinds 2018. Het was m’n eerste aanschaf van boven de 2000 ballen, zeg maar. Ik heb er lang en zorgvuldig over nagedacht, passessies gedaan in diverse landen en op vliegvelden, en uiteindelijk ben ik op een blijvertje uitgekomen. Ding is ook meegeweest naar Vegas en een roadtrip door Arizona, ik heb er heel Scandinavië mee afgedweild, dus die gaat nergens heen.
Ze zijn allemaal mooi. Maar als ik iets mocht kiezen uit je verzameling zou het de vlieger worden. Dat komt ws omdat ik daar op dit moment een zwak voor heb.
Gelukkig kan ik niet naar de horlogebeurs overmorgen, anders zou ik er vast nog een kopen daar. Die zijn er vast wel.
Kan me voorstellen dat je niet veel hebt gelet op het referentienummer. Balen ook dat je er nu op deze manier achter moet komen, weet je of er veel voor betaald is of niet?
Als hij zou hebben geweten dat hij nep zou zijn, vraag ik me zelf af of hij een foto op een forum zou hebben geplaatst. Helemaal een forum vol zit met toegewijde liefhebbers die een namaak makkelijk herkennen en de daaropvolgende elende van dien
Ik heb uit de discussie over deze naamaak meer geleerd over speedmasters dan ik hiervoor wist dus zou verwijderen van de post zonde vinden